-
1. Data: 2020-12-02 22:53:12
Temat: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Zdzichu500 <n...@n...org>
Witam
Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.
Pozdrawiam,
Zdzichu
--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
2. Data: 2020-12-03 01:12:45
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: jakson <j...@g...com>
> Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
> Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
Jak masz Kantor Aliora to masz aliorowy "globalny" numer klienta/CIF.
To samo inaczej: aliorowy numer klienta/CIF jest taki sam jak kantorowy.
BTW Szkoda, że Alior i Kantor Alior nie mają ujednoliconego systemu logowania:
- do Aliora zalogujesz się po CIF-ie lub aliasie
- do Kantora po CIF-ie lub e-mailu
Fajnie jakby e-mail i alias były wspólne dla obu systemów (jak CIF) - widać księstwa
IT się nie dogadały :)
> klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.
Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.
Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym
dniu (poniedziałek).
Hasło "pewne jak w banku" oznacza dziś coś zupełnie innego niż kiedyś :)
-
3. Data: 2020-12-03 08:08:52
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
Dnia 03.12.2020 jakson <j...@g...com> napisał/a:
> Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.
W sensie ogólnym, czy tylko tych nie mających wcześniej
Aliora "Ojca"?
Bo ja miałem wcześniej i jest bez problemu- wszystkie rachunki
z TMUB (w tym walutowe) oraz stałe zlecenia i odroczone przelewy
się pojawiły.
Małżonka miała tylko TMUB, muszę ją zmobilizować,
żeby czym prędzej sprawdziła :-)
--
Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
"W życiu piękne są tylko chwile..." (Ryszard Riedel)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
4. Data: 2020-12-03 09:26:57
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: AS <N...@p...onet.pl>
> Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
> Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
> klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.
Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor.
Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru.
Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł
nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej
możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten
numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w
macierzystym Alior.
Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja
zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
inne zaklęcia nie pomagają.
Ta migracja przejdzie do historii :)
Andrzej
-
5. Data: 2020-12-03 09:49:20
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
AS <N...@p...onet.pl> writes:
[...]
> Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
> inne zaklęcia nie pomagają.
> Ta migracja przejdzie do historii :)
>
> Andrzej
>
E tam. Burdel to był przy migracji handlobank -> citi (nawet wiersze powstały)
I kto to teraz pamięta?
KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
-
6. Data: 2020-12-03 16:00:39
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Wojtek <w...@m...mail.com>
On 03/12/2020 05:26, AS wrote:
>> Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
>> Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
>> klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.
>
> Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor.
> Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru.
> Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł
> nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej
> możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten
> numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w
> macierzystym Alior.
> Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja
> zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
> Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
> inne zaklęcia nie pomagają.
> Ta migracja przejdzie do historii :)
>
> Andrzej
O to to! A Pani na infolinii wmawiała mi, że miałem konto w Aliorze (a
to tylko kantor) :-)
-
7. Data: 2020-12-03 16:26:43
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Marek <m...@o...pl>
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
> Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja
> zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
> Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
> inne zaklęcia nie pomagają.
> Ta migracja przejdzie do historii :)
>
> Andrzej
Moje przypadki:
kto nie miał wczesniej konto w kantorze -> migracja bez problemu.
kto miał wczesniej kantor otrzymał numer CIF -> i tu były problemy,
logowanie do zablokowanego CIF nie jest możliwe bez kontaktu z infolinią
lub wizyty w oddziale.
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad
godzine z zjadło ~42zł
Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(
marek
-
8. Data: 2020-12-03 17:47:22
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:
> Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
> u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad
> godzine z zjadło ~42zł
> Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(
> marek
A było zadzwonić na 12 370 70 00
MJ
-
9. Data: 2020-12-03 22:42:57
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
> Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
> inne zaklęcia nie pomagają.
> Ta migracja przejdzie do historii :)
Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów,
telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia"
po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku.
Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem
CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach.
Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem
że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk -
nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów
przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej
szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja
tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc
że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem
osobą nieuprawnioną!
-
10. Data: 2020-12-03 22:47:30
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:
> Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
> u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad
> godzine z zjadło ~42zł
> Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(
U mnie sieć naliczyła "tylko" 26,50 :)
Dzwoniłem wprawdzie na ten numer "udający" zwykły, stacjonarny,
ale Otvarta, cwana "gapa", domyśliła się, że to infolinia. :)