  • 21. Data: 2011-05-30 17:24:36
    Temat: Re: TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2011-05-30 19:10, Maruda pisze:

    > Menu Start -> Programy -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Kalkulator.
    > (trza do tego mieć skończoną 4 klasę podstawówki)

    Nie ma - jesteś pewny że podajesz prawidłową ścieżkę dostępu ?

    co prawda jestem w 2 klasie ale chyba to nie ma znaczenia, dla programu
    komputerowego

  • 22. Data: 2011-05-30 17:25:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    michalp napisał(a) :

    > A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
    > POZOSTAŁO !!!

    Taaa, wiem. Skasowałem wiadomość kilkadziesiąt sekund po wysłaniu.
    Jednak nie dość szybko, skoro odpowiedziałeś :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2011-05-30 17:28:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > Menu Start -> Programy -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Kalkulator.
    > (trza do tego mieć skończoną 4 klasę podstawówki)

    A po piątej ;-) wie się już, że wystarczy wpisać w gogle i znaleźć
    optymalizator lokat.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2011-05-30 17:39:14
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    >a serwis getin chyba lezy bo nicnie da sie zrobic poza kliknieciem
    > zaloguj i wpisaniem hasla

    A przychodza wam maile z wnioskami. Bo mnie od paru godzin nie przyszedl ani
    jeden.

    wiatrak

  • 25. Data: 2011-05-30 18:01:53
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > A przychodza wam maile z wnioskami. Bo mnie od paru godzin nie przyszedl
    > ani jeden.

    Przyszly po kilku godzinach ale nie wszystkie. Czesc lokat jest jeszcze
    obrabiana przez system bo nie jest podane oprocentowanie.

    Damian

  • 26. Data: 2011-05-31 07:25:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 May 2011 19:01:19 +0200, cyfra dwa napisał(a):

    > Jakie są kwoty optymalne dla 500 i 1000 zł ? W necie jest jakiś
    > optymalizator ?

    OF = 500,46
    GO = 1034,28

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2011-06-01 09:44:02

    Skąd wiedzieliście o tej lokatce?

    W poniedziałek nie popatrzyłam na pbb i taka strata :(

  • 28. Data: 2011-06-01 16:34:54
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>