  • 51. Data: 2009-07-12 18:29:29
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: "Bolek" <...@...q>

    "Raff" <r...@g...com> wrote in message
    news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205@l31g2000vb
    p.googlegroups.com...
    On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Podobno nie zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.

    Biorąc po uwagę zapis w regulaminie, nie mogą poberać:

    "Zmieniony Regulamin i Cennik usług wiąże Bank oraz
    Posiadacza rachunku po 14 dniach od dnia doręczenia
    tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
    okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
    Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

  • 52. Data: 2009-07-12 18:45:06
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 12 Lip, 20:29, "Bolek" <a...@...q> wrote:
> [...]
    > tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
    > okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
    > Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

    Jest tylko jedno "ale". Ja nigdzie nie mam na piśmie, że zamykam konto
    z powodu braku akceptacji nowego Regulaminu i Cennika. Powiedziałem
    tylko konsultantce, że z tego powodu chcę zamknąć konto - na
    potwierdzeniu pisemnym zamknięcia konta - ani słowa na ten temat (de
    facto nie ma nawet na to specjalnie tam miejsca).

  • 53. Data: 2009-07-12 18:55:44
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    inny wrote:

    > Gorzej jak ktoś ma kredyt w CHF i spłaca go z konta walutowego w CHF.

    tak nawiasem, to wyslalem do uokiku pisemko w sprawie tych aneksow,
    ktorymi podpinalismy konto walutowe do rat kredytu. dokladnie chodzi
    o to, ze bank pobieral oplate za aneks do klauzli zabronionej.
    mam nadzieje, ze uda odyzskac sie te 100 zlotych kazdem klientowi
    i jeszcze mille dostanie w zad za to co swiadomie robil.

  • 54. Data: 2009-07-12 19:37:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 20:12:20 +0200, "Bolek" <...@...q> wklepał(-a):

    >Jeden z konsultantów kiedyś mi powiedział, że mają dziurę w systemie.
    >Hasło (chyba @Hasło2?) jest losowane przez bankomat. Nie masz karty-
    >nie możesz wylosować hasła i robić przelewów. Teoretycznie można
    >wygenerować je raz i zwrócić kartę, ale jak się potem zapomni to kaplica.

    Teraz autoryzacja przelewów jest już przez hasła SMS-owe.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 55. Data: 2009-07-13 06:06:41
    Od: msd <n...@g...com>

    On Jul 12, 12:08 pm, "hiolka " <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Jestes pewien tej bezplatnosci? Zauwaz, ze zapis o numerze rachunku, z
    > jakiego sciagana jest rata, masz w umowie kredytowej, a jej zmiana wymaga
    > aneksu, ktorego koszt ME wycenia na 200 zl...
    >
    > --

    Po pierwsze opłata byłaby 200zł (aneks) + 300zł (zmiana rachunku), ale
    nie będzie bo robisz konwersje rachunku, numer jest bez zmian, nie
    trzeba niczego aneksować. W szczególności jeśli nie akceptujesz nowego
    TOIP to bank Ci musi zmieniac, a nie Ty,.

  • 56. Data: 2009-07-14 13:21:52
    Od: ps <p...@p...pl>

    > Dzwoniłem rano, widac, że sytuacja zmienia się dynamicznie ;-)
    > Tak czy siak, albo zabulimy, albo spłata kredytu bez podglądu będzie
    > utrudniona.

    Czy macie jakieś świeże informacje dotyczące konta technicznego w Mille?
    Nie mam zamiaru mi nic płacić za prowadzenie konta bo przy podpisywaniu
    umowy na kredy hipoteczny zostałem poinformowany że bezpłatne konto będę
    miał dopóki będę miał kredyt. Umowa ustna też chyba jest wiążąca.
    Z tego co słyszałem to jeżeli nie udostępnią wglądu przez internet
    do konta technicznego to będą musieli o aktualnym zadłużeniu informować
    klientów listownie. A to przecież koszty...

  • 57. Data: 2009-07-14 17:36:20
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    ps <p...@p...pl> napisał(a):

    > Czy macie jakieś świeże informacje dotyczące konta technicznego w Mille?

    Millennium milczy od kilku dni, w oddziałach też nic nie wiedzą.
    Dotąd nawet na najbardziej skomplikowane pytania (nie liczę reklamacji)
    pracownicy millennium odpowiadali w maks. 2 dni robocze. A teraz ciągle
    szukają odpowiedzi na pytanie "czy jest techniczne konto w chf?".

  • 58. Data: 2009-07-14 18:35:31
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zycie_po_zyciu wrote:

> [...]
    > pracownicy millennium odpowiadali w maks. 2 dni robocze. A teraz ciągle
    > szukają odpowiedzi na pytanie "czy jest techniczne konto w chf?".

    cos mi sie wydaje, ze tylko zlozenie na papierze wypowiedzenia
    rachunkow pln/chf w oddziale przyspieszy proces myslowy centrali,
    bo inaczej, to bedziemy czekac latami na odpowiedz :>

  • 59. Data: 2009-07-15 05:51:16
    Od: msd <n...@g...com>

    Przejście na konto techniczne PLN jest bez problemu, będzie nadal
    dostęp do Millenet (pasywny), czyli żadnych opcji przelewu itp.

    Jeżeli chodzi o konta CHF to bank narazie upiera się że nie musi robić
    bezpłatnych kont technicznych... dopóki ktoś z KNF lub UOKIK się tym
    nie zajmie to może tak zostać... No chyba że prezio przejrzy na oczy.

    --
    LOL.

  • 60. Data: 2009-07-15 06:08:22
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-07-15 07:51, msd wrote:
> [...]
    > bezpłatnych kont technicznych... dopóki ktoś z KNF lub UOKIK się tym
    > nie zajmie to może tak zostać... No chyba że prezio przejrzy na oczy.

    Zastanawiam się, jak złożyć wypowiedzenie konta CHF. Zakładam, że złoże
    w oddziale wniosek o konwersję konta CHF na techniczne, z datą.
    Millenium to pewnie odrzuci, ale będę miał pismo z datą. Po decyzji
    UOKiK można by pewnie jakoś odzyskać opłaty.

    Co myślicie?

    Czy żeby zamienić konto PLN na techniczne trzeba nie zgodzić się na nowe
    TOiP czy można to zrobić też później?

    W.