  • 71. Data: 2009-07-19 10:58:34
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    Tolek <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na
    > rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i
    > przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?

    W opisanym przypadku na 99% zaksięgują Ci CHFy.

  • 72. Data: 2009-07-19 15:59:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> writes:

    > W opisanym przypadku na 99% zaksięgują Ci CHFy.

    Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
    przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
    mówiącego o tym, że przewalutują.
    KJ

    --
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 73. Data: 2009-07-19 17:37:38
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
    > przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
    > mówiącego o tym, że przewalutują.

    1) nigdzie nie napisałem, że jestem tego pewien ("na 99%..."); znam
    przypadek, że taki przelew dotarł, ale to nie musi być reguła
    2) piszemy o millennium, a nie o ing
    3) każdy bank księguje transakcje - upraszając - tak jak sam sobie ustali
    (nawet pomimo tych samych systemów centralnych, jak w przypadku mille czy
    ing)

  • 74. Data: 2009-07-19 17:47:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [... cut ...]
    Ależ oczywiście. To jest tylko info, że dopóki nie sprawdzi, to nie
    będzie wiedział.

    Może jeszcze po drodze sprawdzić co mówi regulamin/umowa Mille na ten
    temat i przygotować się, że Mille mu odpowie, że "literalne stosowanie
    regulaminu może doprowadzić do błędnych wniosków[1]"

    KJ

    [1] - mi tak na reklamację odpowiedział ING, nie sprawdzałem, czy do
    regulaminu kredytu mają równie "nieliteralne" podejście.

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 75. Data: 2009-07-21 09:06:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > na razie zamiast wypowiedzen zlozylem w placowcw pismo do departamentu
    > hipotecznego z potwierdzeniem wplyniecia, bo zakladam, ze mille-kontakt
    > puscil moja wiadomosc do kosza z tego prostego powodu, iz nie mam
    > potwierdzenia tego co wyslalem, a temat jest dla nich przykry.

    A niekoniecznie.
    Mnie odpowiedzieli, cytuję:
    "Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość bezpłatnej zmiany
    dotychczasowego rachunku osobistego na rachunek techniczny (tzw. konto
    lokacyjne) służące m.in. do obsługi kredytu, który będzie prowadzony bez
    opłat. W celu dokonania takiej zmiany należy zgłosić się do dowolnej
    placówki Banku."

    Inna sprawa, że w placówce już byłem i dowiedziałem się że taka możliwość
    będzie, ale od sierpnia.
    Nie naciskałem, ale jak będę miał więcej czasu, to pójdę jeszcze raz z tym
    pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszłym.

  • 76. Data: 2009-07-21 14:05:18
    Od: msd <n...@g...com>

    On 18 Lip, 22:58, Grzes <m...@g...com> wrote:

    > Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
    > banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:
    > sporo kosztuje.
    > A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
    > zależy od banku (generalnie technicznie się da).
    >
    > G.

    Nic nie kosztuje, przelałem z eKonto mBank na konto CHF Millenium,
    zero opłat, przewalutowanie po stronie Millenium automatyczne, kasa na
    koncie na drugi dzień.

  • 77. Data: 2009-07-21 16:58:04
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    raz z t
    > ym
    > pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszłym.

    Kiedy dostaleś tą odpowiedź? Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
    juz mogą dokonywac konwersji. Czyli koniec "awarii", bo tak mieli mówić
    klientom. Jutro przekonam się, czy dadzą radze zamienić rachunek.
    Co do technicznych kont w chf, na razie bank nie przewiduje ich
    wprowadzenia. Pewnie do czasu.

  • 78. Data: 2009-07-21 17:21:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Kiedy dostaleś tą odpowiedź?

    Wczoraj.

    >Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
    > juz mogą dokonywac konwersji.

    No i miło.

  • 79. Data: 2009-07-21 19:28:22
    Od: msd <n...@g...com>

    Jest jeszcze jedna opcja - sprawdzone. Jeśli ma się kredyt > 300 000
    zł można przejść na bezpłatne konto PRESTIGE z osobistym doradcą - LOL

    --
    millenium mówimy NIE

  • 80. Data: 2009-07-22 14:00:34
    Od: Krzysztof Stasiorowski <k...@g...com>

    Ludzie, którzy pracują w millenium są bardzo irytujący zacytuje moje
    zapytanie przez millenet, jakoś nie widzę odpowiedzi na pytanie:

    Wiadomość

    Szanowny Panie,
    wychodząc na przeciw rosnącym potrzebom naszych Klientów oferujemy
    Państwu od dnia 1 sierpnia 2009r. następujące produkty bez prowizji
    przez następne 12 miesięcy (w przypadku nowych aktywacji produktów):

    - kartę debetową (karta Millennium Visa Konto bez opłaty za wydanie i
    użytkowanie w pierwszym roku - oszczędność 20.00 PLN)

    - kartę kredytową (karta kredytowa Millennium Visa lub MasterCard bez
    pierwszej opłaty rocznej - oszczędność 75.00 PLN)
    - limit w koncie (bez opłaty przygotowawczej - oszczędność
    przynajmniej 50.00 PLN)
    Powyższa oferta jest dostępna dla Państwa do dnia 31 grudnia 2009r.
    Mogą z niej skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi nasi Klienci.

    Od dnia 1 września 2009r. oferujemy naszym Klientom również:
    - Limit w koncie bez odsetek przez 7 dni w każdym miesiącu
    - nową kartę Debetową Maestro, która będzie umożliwiała wykonywanie
    płatności z zakupy w bezpieczny, wygodny i oszczędny sposób: dokonane
    kartą płatności o wartości 250.00 PLN lub więcej w każdym miesiącu
    uczynią kartę całkowicie wolną od opłat.

    Zmiana Cennika i Regulaminu od dnia 1 sierpnia 2009r. ma związek z
    wprowadzeniem przez Bank nowych produktów.

    Z poważaniem
    Departament Bankowości Elektronicznej
    Bank Millennium S.A.
    ----------Orginalna wiadomość----------
    Wysłana: 2009-07-21 12:01:35

    Witam,

    z związku z wprowadzeniem opłat za prowadzenie kont ROR, chciałbym się
    zapytać o sposób zmiany mojego konta na bezpłatne konto lokacyjne
    (techniczne) do obsługi kredytu hipotecznego w Państwa banku. W nowym
    cenniku tego typu konto jest już uwzględnione.