  • 1. Data: 2010-08-24 17:43:04
    Temat: TPSA
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Pytanie do fachowców. Jakiego minimalnego kursu należy oczekiwać w ciągu 8
    miesięcy?
    Rysuję sobie te kreski i zniesienia, ale...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-08-24 18:39:31
    Temat: Re: TPSA
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pytanie do fachowców.

    Czyli pytanie nie do mnie :).

    Wydaje mi się, że póki co należałoby pilnować takiego trójkąta....:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d2bf9c3038
    0a989e.html

    ....gdyby zaś miało go przebić dołem, to najkonkretniesze wsparcie widnieje
    na dołku 3.07.2002 (9,90)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-25 20:07:23
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Pytanie do fachowców. Jakiego minimalnego kursu należy oczekiwać w ciągu 8
    > miesięcy?
    > Rysuję sobie te kreski i zniesienia, ale...

    Minimum juz było.Nic nie rysuj tylko kupuj tpsa.

    pzdr stary

  • 4. Data: 2010-08-26 09:11:08
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli pytanie nie do mnie :).
    >
    > Wydaje mi się, że póki co należałoby pilnować takiego trójk?ta....:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d2bf9c3038
    0a989e.html

    > ....gdyby za? miało go przebić dołem, to najkonkretniesze wsparcie
    > widnieje na dołku 3.07.2002 (9,90)

    To było tak dawno temu.
    Hmm, czekam z zakupem na zejście do 15,50-15,70.