  • 1. Data: 2010-08-24 16:53:43
    Temat: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://forum.pomorska.pl/adolf-hitler-sefardyjskim-z
    ydem-t69509/

    czyli Nasi jak zwykle gora!

    fatso

  • 2. Data: 2010-08-24 17:46:11
    Temat: Re: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://forum.pomorska.pl/adolf-hitler-sefardyjskim-z
    ydem-t69509/
    > czyli Nasi jak zwykle gora!

    Tak sie ostatnio zastanawialem drogi Fatso nad twoimi "genetycznymi
    zagadnieniami" i w mojej glowie zrodzilo sie zasadnicze i kontrowersyjne
    pytanie......
    Czy Jezus Chrystus (podobnie zreszta jak - z tego co mówisz Hitler) tez byl
    Askenazi ?.
    Czy to ta sama linia genetyczna ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-24 20:21:30
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Jezus Chrystus (podobnie zreszta jak - z tego co mówisz Hitler) tez
    > byl Askenazi ?.

    Jezus to jednak rodowity Żyd z rodu Dawida - tak piszą.

  • 4. Data: 2010-08-24 20:43:38
    Od: fatso <f...@n...com>

    Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Endriu"<n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jezus to jednak rodowity Żyd z rodu Dawida - tak piszą.

    czyli na dzisiejsze Palestynczyk bo to sa prawdziwi Zydzi.
    Pseudo-Zydzi aszkenazyjscy i sefardyjscy pod Zydow prawdziwych
    co jedynie sie podszywaja, w Palestynie biblijnej jako zywo nigdy nie byli
    i Chrystusa nie ukrzyzowali.

  • 5. Data: 2010-08-25 06:40:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Pseudo-Zydzi aszkenazyjscy i sefardyjscy pod Zydow prawdziwych
    > co jedynie sie podszywaja, w Palestynie biblijnej jako zywo nigdy nie byli

    Ukrzyzowac nie mogli, bo podrózy w czasie jeszcze (chyba) nie wynaleziono :)
    Ciekawe jak mocno obecni przedstawiciele diaspory zydowskiej sa _niespokrewnieni_ z
    praojcami z
    biblijnych 12 pokolen?

  • 6. Data: 2010-08-25 08:45:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    Robert Wicik wrote:
> [...]
    > Ciekawe jak mocno obecni przedstawiciele diaspory zydowskiej sa _niespokrewnieni_ z

    Obecna diaspora jest glownie we wladaniu Zydow ashkenazyjskich. To narod
    turkomanski wywodzacy sie
    z Pld Osetii, zreszta Stalin, Zyd kaukaski(Mengrel) byl jednym z nich.
    Zydzi sefardyjscy, to inni z nowu pseudo-Zydzi,
    wywodza sie z obrzeza Morza Srodziemnego czyli faktycznie moga
    pochodzic z krajow tzw Maghrebu i innych narodow
    podleglych starozytnemu Rzymowi. Podobno Francisco Franco, Caudillo de
    Espagna, byl wlasnie takim sefardyjczykiem
    i skrycie swoim pomagal. Dzieki czemu komuchy i inna lewica nie zdolali
    go wykonczyc po wojnie bo Zydzi potrafia jednak byc
    wdzieczni i go wybronili.
    Prawdziwym Zydem(haplogrupa J2) jest facet wlasnie pakujacy moje manatki
    za sciana( przeprowadzam sie na Polnoc Anglii,
    zimno mi jako Wikingowi niestraszne). Tadek to szlachcic mazowiecki, ma
    wies nieopodal Wyszkowa swego imienia. Herbowy od
    1429r czyli przodek pewnie mieczem machal pod Grunwaldem. No i co?
    Zafundowalem czlowiekowi testy -Zyd czysty, potomek
    Chrystusa i Magdaleny pewnie. A na powaznie- zapewne handlarz
    niewolnikow co przyjezdzal az z Kordoby(kalifat tam byl arabski tysiac
    lat temu),
    musial zapewne wyprobowac damski towar do haremu i tak probowal, ze az
    zepsul i pozostawil w kraju swa branke.

    fatso

  • 7. Data: 2010-08-25 15:52:34
    Temat: A Stalin podobno mial ojca Polaka
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Wedle wielu poglosek faktycznym ojcem Stalina byl Polak (cos tam zblizony do
    hrabiowskich poziomow), o ile kojarze to Przewalski, a nie zaden szewc-pijak.

    Strasznie sie z tego powodu Chruszczow nabijal, ze o co mielismy za Gomulki
    pretensje za wczesniejszy okres stalinowski- jak on "swoj"

    Matka Brezniewa (a matke latwiej zweryfikowac) to z kolei z pochodzenia Polka
    , stad Lonia mowil troche po polsku.

    Jak te geny wedruja po swiecie

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2010-08-25 18:20:30
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 24 Sie, 18:53, fatso <f...@n...com> wrote:
    > http://forum.pomorska.pl/adolf-hitler-sefardyjskim-z
    ydem-t69509/

    > czyli Nasi jak zwykle gora!
    >
    > fatso

    a juz myślałem że sadło ciebie zadusiło i jednego beznarodowca mniej

    jaka szkoda że to nie prawda

  • 9. Data: 2010-08-25 18:24:05
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Sie, 10:45, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > lat temu),
    > musial zapewne wyprobowac damski towar do haremu i tak probowal, ze az

    czy czasem wieprzku nie masz na mysli kazrian od węży ?

    a wszystkim polecam film The Kasiarian Conspiracy

    kałasznikow sam przełącza się na ogień ciągły po obejrzeniu obrazu o
    tej swołoczy

  • 10. Data: 2010-08-25 18:34:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >a wszystkim polecam film The Kasiarian Conspiracy

    Nie wiem czy dobrze trafiłem, czy to ten film ?.

    The Khazarian, Zionist, NWO Conspiracy
    http://www.youtube.com/watch?v=zB0xywYa6Ow

    I czy tu chodzi o ten "szczep" genetyczny - wytłumacz Fatso.

    Chazarowie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Chazarowie

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/