  • Data: 2013-03-08 12:16:27
    Temat: Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Do tej pory byłem bardzo sceptyczny do tej oferty - ale teraz w obliczu stale w
    zasadzie co kilka tygodni spadających lokat myślę że wcale nie jest to takie głupie.
    Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

    Mam więc zapytanie czy jest ktoś kto wziął ten tablet?

    1) jak to wszystko przebiegło?
    2) kiedy dali tableta
    3) jak trzeba wpłacić pieniądze - gotówka w oddziale czy przelewem można
    4) czy rzeczywiście po 3 pierwszych miesiącach można lokatę zerwać i podziękować?