  • 11. Data: 2010-04-03 08:48:43
    Temat: Re: Tania karta kredytowa
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-04-02 19:35, spider pisze:
    > Witam, należę raczej do tych oszczędzających niż zakredytowanych ;)
    > W przyszłym roku będę się starał o kredyt hipoteczny, aby sobie wyrobić
    > jakiś kawałek historii w Biku postanowiłem wziąć kartę którą będę robił

    To już lepiej założyć konto i przelewać wynagrodzenie do banku w którym
    ten kredyt zamierzasz zaciągnąć.

    Darek

  • 12. Data: 2010-04-03 10:14:21
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 20:46:46 +0200, "Sir_Robak"
    <s...@o...pl> wrote:

    >Nie jestem pewien dlatego prosze to sprawdzić ale KK obniża twoją zdolnośc
    >kredytową dośc poważnie.

    zalezy od limitu - ja mam karte z malym limitem (kilka kpln) to banki
    rozpatrujace moje wnioski o kredyt hipoteczny najczesciej olewaly
    sprawe, bo wplyw tej karty na moja zdolnosc byl minimalny

    pozdarwiam,
    cyb

  • 13. Data: 2010-04-03 13:10:13
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-04-03 10:48, Darek pisze:

    > To już lepiej założyć konto i przelewać wynagrodzenie do banku w którym
    > ten kredyt zamierzasz zaciągnąć.

    Nikt jest w stanie przewidziec w kotrym banku za rok bedzie dobra oferta
    kredytu hipotecznego a w ktorym nie. Wiec po co teraz zakladac konto i
    ewentualnie za nie placic?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2010-04-03 19:03:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rozpatrujace moje wnioski o kredyt hipoteczny najczesciej olewaly
    > sprawe, bo wplyw tej karty na moja zdolnosc byl minimalny

    mialem kilka kart i bank chcial, abym zamknął jedną z nich, zamknąłem a
    30 dni później (jak już kredyt wypłacono) cofnąłem rezygnację i nadal
    miałem tę kartę (kk BZWBK)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-04-03 19:04:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nikt jest w stanie przewidziec w kotrym banku za rok bedzie dobra oferta
    > kredytu hipotecznego a w ktorym nie. Wiec po co teraz zakladac konto i
    > ewentualnie za nie placic?

    to kompletnie bez sensu, w banku w ktorym masz glowne konto kredyt wcale
    nie musi miec najlepszych warunkow...
    tak bylo u mnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-04-03 19:40:50
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 03 Apr 2010 21:03:04 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >mialem kilka kart i bank chcial, abym zamknął jedną z nich, zamknąłem a
    >30 dni później (jak już kredyt wypłacono) cofnąłem rezygnację i nadal
    >miałem tę kartę (kk BZWBK)

    no dobra - zalezy od SUMARYCZNEGO limitu z wszystkich kart.

    jak miales 5 kat kazda po 5kpln, to w sumie tak jakbys mial
    uruchmiona linie kredytowa 25kpln :)

    ale watkotworca chyba pisal tylko o 1 karcie...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 17. Data: 2010-04-04 14:14:13
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Sir_Robak pisze:

    > Nie jestem pewien dlatego prosze to sprawdzić ale KK obniża twoją zdolnośc
    > kredytową dośc poważnie.
    dość poważnie jeśli są dość poważne zadłużenia na niej.
    Standardowo kwota minimalna do spłaty karty to 5% salda zadłużenia,
    natomiast banki przy analizie zdolności kredytowej biorą od 1,5 do 5% od
    całkowitego limitu albo od salda zadłużenia widocznego w BIK - każdy
    bank ma w tym swoje własne ustalenia.
    Przy karcie z 1000 pln będzie to 50zł ale przy 10k już 500zł od
    miesięcznego dochodu.

    Pzdr
    Ranger

  • 18. Data: 2010-04-05 10:12:34
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 02-04-2010 19:35, spider pisze:
> [...]
    > Myślałem o Praktycznej Karcie Kredytowej Polbanku, są jakieś haki, można
    > podejrzeć przez net? Zaświadczenie o zarobkach to nie problem.
    Mniej kłopotu i opłat będzie jak kupisz sobie coś na raty 0% - nie musi
    być to nic drogiego, systemy analizują tylko czy klient posiadał kredyt
    i czy spłacał regularnie. Pozdrawiam Dan