eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Domaniewskiej DC (Multi)Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
    Date: Tue, 9 Mar 2004 17:49:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 40
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl
    Message-ID: <c2kskc$gul$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179047124.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1078851020 17365 62.179.47.124 (9 Mar 2004 16:50:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Mar 2004 16:50:20 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:289934
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie wiem jak inni klienci po jawnym narzekaniu na grupie, ale po mojej
    wiadomosci opisujacej zamykanie rachunkow w roznych bankach, dostalem
    dzisiaj telefon od kierownika placowki z Domaniewskiej. (pozdrawiam! :)
    Zostalem przeproszony za ta sytuacje i poproszony, ze w przypadku jej
    powtorzenia mam od razu uderzac do szefostwa placowki ;)

    Zasugerowalem, ze jednak funkcja praktykanta przyjmujacego klientow (tak jak
    w placowce na Krolewskiej) jest calkiem ok, bo chociaz moze mnie
    poinformowac, czy sie oplaca czekac itp.
    Na Domaniewskiej ponoc nie byli zbyt zadowoleni z praktykantow, dlatego ich
    tam nie ma. Zwlaszcza, ze ta placowka odwiedzana jest pewnie przede
    wszystkim przez pracownikow licznych biur z okolicy - trafilem wiec na "zla"
    godzine... (Po 16 jest tam lepiej?)
    No, ale nic nie usprawiedliwia pozostalych pracownikow, ze nawet mi dzien
    dobry nie powiedzieli ;) skoro sobie tak chodzili po placowce.

    Moim zdaniem - praktykant jest potrzebny - chociazby po to, zeby:
    - zagadac,
    - przeprosic za zwloke
    - dac ulotke o usludze/produkcie, albo jak juz bardziej zaawnasowany
    poinformowac o niej
    - dac formularz, zebym chociaz czasu nie marnowal
    - itp, itd.

    Jesli Multi aspiruje filozofia, wystrojem itp. itd. do tych lepszych
    instytucji finansowych, to jednak powinien sie roznic od reszty bankow,
    gdzie pracownicy ukryci sa za stolami (bariera lub wrecz barykada).
    Jesli nie stac ich na zwiekszenie zatrudnienia, to przeciez nie ma problemu,
    zeby wziac na praktyki studentow.

    Jednym slowem + za zainteresowanie sie sprawa, chociaz nie rozwiazuje to
    pewnie problemu ;)

    P.S. Ale to chyba typowe dla naszego kraju. Chcialem odebrac listy awizowane
    na poczcie - kolejka na godzine. Przyjde rano ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1