  • 1. Data: 2009-09-07 18:50:59
    Temat: Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ten Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem
    finansów? No sorry.

    "Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
    http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html

    Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym
    "Nie znasz się", bo to jest po prostu chamskie. Nigdy nie powiedziałbym
    szefowi, że mój kolega z pracy "się nie zna". A ten burak, tak sobie po
    prostu rzuca.

    Już kilkakrotnie słyszałem z jego ust w odniesieniu do innych osób, że
    się nie znają. Sam tyle szacunków wzrostu gospodarczego robił, tyle razy
    poprawiał, tyle razy się milił. Ten koleś, to normalnie masakra. Skąd on
    się tu wziął???

    Rostowski mnie wkurza.

    Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

    J.

  • 2. Data: 2009-09-07 19:15:44
    Temat: Re: Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym
    > "Nie znasz się"

    A co powiesz, jeśli rzeczywiście się nie zna?

    > Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

    Zabrali stoczniowcy i rolnicy.

  • 3. Data: 2009-09-07 19:33:08
    Temat: Re: Ten Rostowski "nie zna się" całkowicie na zwięzłym udowadnianiu niefachowości :-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Joachim <j...@o...pl> pisze:

> [...]
    > masakra. Skąd on się tu wziął???
    >
    > Rostowski mnie wkurza.
    >
    > Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

    To że "w kryzysie" osiągnie się mniejsze dochody ze sprzedaży firma
    państwowych jest oczywiste dla każdego matołka więc *chyba* i dla
    ministra Rostowskiego też. Minister Rostowski na ni złamenego wuja
    nie uzasadnił że taka sprzedaż *teraz* się to opłaci ani nie powiedział
    wprost że jest konieczna bo finanse państwa są "pod ścianą" (to jeszcze
    bardziej załamałoby ceny sprzedaży).

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Łzy kobiety są jak perły, chyba dlatego, że nigdy nie wiadomo, czy

  • 4. Data: 2009-09-07 19:48:29
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Zabrali stoczniowcy

    Co ty nie powiesz?Uczony jesteś przez Balcerowicza?)))

    pozdrawim stary

  • 5. Data: 2009-09-07 21:20:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rostowski mnie wkurza.

    A Rostowski ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-09-07 21:32:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A Rostowski ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

    Poszerzy pierwszą dupę RP? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wcale nie jest pewne, że wszystko jest niepewne.

  • 7. Data: 2009-09-07 21:34:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > A Rostowski ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

    Zapłacę podatek jaki mi każe.

    Nic nie poradzę, że Polacy to naród mędrców jak w Wałęsa, którzy
    pozwalają, aby ich kasą zarządzał taki pajac jak Vincent.

    J.

  • 8. Data: 2009-09-07 21:36:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Poszerzy pierwszą dupę RP? :-)

    Kwaśniewską czy Kaczyńską?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-09-07 21:41:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zapłacę podatek jaki mi każe.
    >
    > Nic nie poradzę, że Polacy to naród mędrców jak w Wałęsa, którzy
    > pozwalają, aby ich kasą zarządzał taki pajac jak Vincent.

    Poradzisz o ile jakieś konkretne propozycję dotyczace zarządzania kasą
    posiadasz - co oferujesz oprócz pyskowania?
    BTW: Umiesz chociaż loda zrobic aby klienta zanęcić?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-09-07 21:44:40
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    marfi pisze:

    > Poradzisz o ile jakieś konkretne propozycję dotyczace zarządzania kasą
    > posiadasz - co oferujesz oprócz pyskowania?
    > BTW: Umiesz chociaż loda zrobic aby klienta zanęcić?

    Tyle w tobie agresji i nienawiści. To typowe dla Wałęsowych mędrców.

    J.