    From: Joachim <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
    Date: Mon, 07 Sep 2009 20:50:59 +0200

    Ten Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem
    finansów? No sorry.

    "Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
    http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html

    Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym
    "Nie znasz się", bo to jest po prostu chamskie. Nigdy nie powiedziałbym
    szefowi, że mój kolega z pracy "się nie zna". A ten burak, tak sobie po
    prostu rzuca.

    Już kilkakrotnie słyszałem z jego ust w odniesieniu do innych osób, że
    się nie znają. Sam tyle szacunków wzrostu gospodarczego robił, tyle razy
    poprawiał, tyle razy się milił. Ten koleś, to normalnie masakra. Skąd on
    się tu wziął???

    Rostowski mnie wkurza.

    Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

    J.