  • 21. Data: 2003-04-09 17:11:31
    Temat: Re: Teorie Tensora okazuja sie tylko teoriami? :)
    Od: t...@p...onet.pl

    >Powinno pomoc, ale co do tej najnizszej stopy to sam jestem
    > pewien - bo np, nie ma tam miejsca na ichna VG (ale za to jest na
    > kredyt w mBanku)

    Tego nie rozumiem. Czy to znaczy, że jesteś pewien, że po modyfikacji będzie
    możliwe dostać dla kredytów hipotecznych poniżej 7% a nawet dolną granicę czyli
    5,95%. Tensor1.

    PS. Czy dostałeś informację kiedy kalkulator zostanie zmodyfikowany.

  • 22. Data: 2003-04-09 17:24:16
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Tego nie rozumiem. Czy to znaczy, że jesteś pewien, że po modyfikacji będzie
    > możliwe dostać dla kredytów hipotecznych poniżej 7% a nawet dolną granicę czyli
    > 5,95%. Tensor1.

    5,95 pewnie jest dla pracownikow co podpisza cyrograf na dlugie lata ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 23. Data: 2003-04-09 18:56:31
    Od: t...@p...onet.pl

    > 5,95 pewnie jest dla pracownikow co podpisza cyrograf na dlugie lata ;-)
    > pozdrawiam
    > romekk

    Ja też tak podejrzewam. Bez sprawdzenia twierdzić tak jednak nie można. Amra
    pisze, że jeszcze nie zmodyfikowali kalkulatora:

    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/mplan/formularz.pl

    Jak zmodyfikują to będzie bardzo łatwo sprawdzić. Dla wersji aktualnej przy
    astronomicznych dochodach (dla mnie) 30000 miesięcznie, dodatkowym majątku
    500000 PLN, kredycie hipotecznym na zakup mieszkania 50000 na 5 lat,
    oprocentowanie jest rzędu 8,95%. Poczekamy zobaczymy czy Król okaże się nagi. A
    może nie. Tensor1.

  • 24. Data: 2003-04-09 22:18:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > 500000 PLN, kredycie hipotecznym na zakup mieszkania 50000 na 5 lat,
    > oprocentowanie jest rzędu 8,95%. Poczekamy zobaczymy czy Król okaże

    Jeszcze licza sie inne te lwasnie proceduralne rzeczy typu wykonywany
    zawod, twoj wiek,m wartosc zebranego majatku i takie tam. No wiec -
    dostac pewnie dostanie ktos te male procenty - ale powiedziec nie
    powiedza - sam ciekaw jestem - wiec pozostaje tylko rocznie wyczaic :)

  • 25. Data: 2003-04-09 23:23:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Eee - pewnie osoby z ich zlota karta, trzymajace duzo kasy itd., itp -
    > dostana.

    Jesli ktos trzyma w mBanku duzo kasy, to po j*ch* mu kredyt mieszkaniowy?
    Jakis inwestycyjny to jeszcze bym rozumial.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator