  • Data: 2003-07-11 14:38:39
    Temat: Też mam pomysła ?????????
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cywil" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bem44h$32v$1@news.onet.pl...
    a może jestem naiwny ale .....

    >Ciekaw jestem czy zna ktoś z was Bank który mógłby udzielić kredytu na
    spłatę zadłużenia w innych bankach
    >to przecież czysty interes dla kredytodawcy nieprawdaż ?

    Ba.
    Ja mam ciekawszy pomysł, ale nie mój.
    Ciekawe kiedy ktoś w to wejdzie w Polsce.
    Po polskiemu nazwałbym go kredyt pośmiertny.
    Jest to kredyt, którego się nie spłaca.
    Zasada jest bardzo prosta.
    Bank udziela kredytu pod hipotekę nieruchomości, a po śmierci właściciela
    zabiera nieruchomość.
    W Stanach właśnie się to rozpowszechnia i ma całkiem duże wzięcie.
    Starsi ludzie, często samotni siedzą na górze pieniędzy, której nie mogą
    spieniężyć.
    Sprzedać domu nie chcą, bo to ich wspomnienia całego życia, wyprowadzać się
    nie wiadomo dokąd, też nie, a tu nagle bank wpada z niesamowitą propozycją.
    Mieszkaj dalej na swoim, my ci damy za to kupę kasy i szalej do końca życia.
    A co będzie potem, to przecież i tak jest ci już obojętne.