  • 1. Data: 2009-02-22 11:53:07
    Temat: w NBP zabrakło uncjowych bielików
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    w najbliższym mi oddziale

    szykuje się niezła jazda

    GOLD jest jedyną ochroną przed zdewaluowaniem złotego

    wypada nabywać amerykańskie orły i afrykańskie krugerrandy

    niezłe parcie na złoto !

    trader64

  • 2. Data: 2009-02-22 12:37:53
    Temat: Re: w NBP zabrakło uncjowych bielików
    Od: fatso <f...@n...com>

    charlie.delta wrote:

> [...]
    >
    > GOLD jest jedyną ochroną przed zdewaluowaniem złotego
    >
    > wypada nabywać amerykańskie orły i afrykańskie krugerrandy

    ale Gold chleba nie daje.
    Zamiast zoltej blaszki kup sobie za kilka krugerow akcje
    kopalni zlota o jakiej pisze wyzej. LSE: VGM
    Podobno ma to byc dojna krowa- caly zysk do zwrotu.
    Ja bym w to nie wierzyl ale juz ktos obliczyl na mojej angielskiej
    grupie finansowej, ze jesli oddadza 25% zysku to bedzie zwrot 40% na
    kapitale. Jesli oddadza akcjonariuszom 33% to zwrot ma byc 60%.
    Wszystko dlatego ze jak na razie cena jednej akcji to 6 groszy.

    O ile oczywiscie jakas ruchawka na Fiji nas nie pograzy.

    fatso

  • 3. Data: 2009-02-22 12:38:32
    Od: "PL" <u...@W...pl>

> [...]
    >
    > GOLD jest jedyną ochroną przed zdewaluowaniem złotego
    >
    > wypada nabywać amerykańskie orły i afrykańskie krugerrandy

    Juz dawno brakowalo. Jak maja nowe dostawy to i tak jest limit 4 monet z
    kazdego nominalu na osobe. Dziwne, bo wszystko i tak kupuje sie anonimowo.

  • 4. Data: 2009-02-22 13:35:56
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Juz dawno brakowalo. Jak maja nowe dostawy to i tak jest limit 4 monet z
    > kazdego nominalu na osobe. Dziwne, bo wszystko i tak kupuje sie anonimowo.

    NIEPRAWDA

    jeszcze latem bez problemu brałem jednorazowo 30 sztuk wzbudzając sensację u
    pań po drugiej stronie lady

    zamieniałem przybywający depozyt z shortów na kruszec

    kłopoty zaczęły sie wczesną jesienią

    musiałem brać ze sobą słupy, dalej wzbudzjąc zdziwienie pań buhahahahaha

  • 5. Data: 2009-02-22 15:04:52
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko dlatego ze jak na razie cena jednej akcji to 6 groszy.
    >
    > O ile oczywiscie jakas ruchawka na Fiji nas nie pograzy.

    bardzo ladnie powiedziane "podobno" - bez zasiadania w radzie nic sie nie da
    zrobic,
    zasada jest prosta jak pierdniecie,
    im wiecej akcjonariuszy rozproszonych tym mniej wiarygodna firma.

  • 6. Data: 2009-02-23 18:47:09
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > GOLD jest jedyną ochroną przed zdewaluowaniem złotego
    >
    > wypada nabywać amerykańskie orły i afrykańskie krugerrandy

    kupiłem Krugerrandy z dostawą za 45 dni

    HWD NBP-owi za ich niedudolność w biciu złotego bielika

    trader64

  • 7. Data: 2009-02-23 21:42:40
    Temat: dziekuje fatso
    Od: k...@p...onet.pl

    Zamiast zoltej blaszki kup sobie za kilka krugerow akcje
    kopalni zlota o jakiej pisze wyzej. LSE: VGM
    Podobno ma to byc dojna krowa- caly zysk do zwrotu.

    > fatso
    dziekuje fatso za docenienie mojego portfela i potencjalu :-)

    kroovka

    fatso-jak oceniasz zdolnosci produkcji zlota i srebra przez KGHM i czy ten
    konglomerat nie moze sam bic zlotych kroovek? (byle nie doslownie..hehe)
    jak myslisz.
    ??

  • 8. Data: 2009-02-23 22:22:43
    Temat: Re: dziekuje fatso
    Od: fatso <f...@n...com>

    k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > konglomerat nie moze sam bic zlotych kroovek? (byle nie doslownie..hehe)

    czesc krufka,

    ebay jest pelny tych roznych Northern Mints i innych srebrnych blaszek.
    Ida po coraz wyzszej cenie
    w stos. do sp(spec.price) na LME.
    KGHM tez by to mogl probowac, problem co jedynie w tym czy ktos mu zaufa.
    Moneta to co innego- gwarantuje ja Skarb Panstwa.
    facet na mojej grupie finansowej wyjasnia na podstawie wykresu dlaczego
    srebro zrobi potezna "kobre" w przeciagu najblizszych dni. Poczekamy,
    zobaczymy. Na razie radze swoich zapasow
    bielikow nie pozbywac sie, dzisiejszy gwaltowny spadek Dow Jones cos nam
    chce powiedziec.
    Ja sam juz wlasciwie zakonczylem zakup tzw "physical"- czyli fizycznego
    kruszcu.
    No ale jak frajer nadstawi dupci to ja zawsze chetnie sobie pochedoze,
    oto przyklad od wczoraj:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=300294149818

    zauwaz, ze 55 tr oz egipskiego srebra, puncowanego, wzialem grubo
    ponizej ceny zlomu. Picie herbaty jak pasza to juz
    jest bonus.

    Aha, ta kopalnia zlota(dokupilem dzisiaj)- produkuje ok. 2 tys uncji
    tygodniowo, ma ok 50 lat i wlasnie wznowila produkcje.
    Jutro maja spotkanie z inwestorami, podobno dobre wiesci oczekiwane. Kup
    rano i bedziesz mial five bagger(5x) wieczorem.

    fatso