  • 11. Data: 2016-12-01 11:45:16
    Temat: Re: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 11:28, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Nie, wręcz przeciwnie- timobajl ciągle płaci 15 zł
    > za używanie karty.

    Mi też, ale jak dziś zobaczyłem, że wczoraj szarpnęli 6zł to najpierw
    myślałem, że coś przegapiłem w ciągle zmieniających się TPiO a dopiero
    potem zapytałem, czy to tylko ja tak mam.
    P.G.

  • 12. Data: 2016-12-01 13:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    Dnia 01.12.2016 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    napisał/a:

    >Nie, wręcz przeciwnie- timobajl ciągle płaci 15 zł
    >za używanie karty.

    Wychodzi na to, ze po prostu nie mozna brac zadnego bankowego produktu
    bez jakiejs promocji i wyplaty :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-12-01 14:36:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.12.2016 o 13:11, J.F. pisze:
    > Wychodzi na to, ze po prostu nie mozna brac zadnego bankowego produktu
    > bez jakiejs promocji i wyplaty :-)

    Mała uwaga: karty nie są produktem bankowym, producentem kart są
    zupełnie inne firmy. Banki tylko te karty rozprowadzają w ramach swoich
    usług.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 14. Data: 2016-12-01 14:58:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Mała uwaga: karty nie są produktem bankowym, producentem kart są
    >zupełnie inne firmy. Banki tylko te karty rozprowadzają w ramach
    >swoich usług.

    Karta jako rzecz, jest oczywiscie produktem innej firmy.
    Ale to na co sie umawiam z bankiem, to juz skomplikowany "produkt", w
    ktory zamieszanych jest wiecej firm, a jednak umowa jest tylko z
    bankiem.

    A jak "biore" wirtualna karte do platnosci w internecie, to co to jest
    ?

    Zycie przeroslo purystow jezykowych, zreszta zawsze przerastalo :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-12-01 15:09:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.12.2016 o 14:58, J.F. pisze:
    > Zycie przeroslo purystow jezykowych, zreszta zawsze przerastalo :-)

    Nie.
    Produkt jest produktem, usługi są usługami. Nic się nie zmieniło.
    Zmienić się może tylko wykształcenie. Nie darmo istnieje - "Ma
    wykształcenie wyższe, ale brak mu podstawowego". Nieuki były, są i
    (prawdopodobnie) będą. :(

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 16. Data: 2016-12-01 21:00:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 583fef87$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie

    Dużo tracisz czasu na to podziwianie? ;)

  • 17. Data: 2016-12-01 21:13:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 58402f0d$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > Nie darmo istnieje - "Ma wykształcenie wyższe, ale brak mu podstawowego".

    Mu albo -- jej, czyli SSR Marcie Kiszowarze w tym wypadku.

    Podstawówka:

    - wypuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa
    - skolioza prawowypukła kręgosłupa

    SSR Marta Kiszowara najwyraźniej myślała jakoś tak:

    - samochód ciężarowy --> ciężarówka
    - szkoła podstawowa --> podstawówka
    - skolioza prawowypukła kręgosłupa --> wypuklina...

    Problem w tym, że słowo 'wypuklina' dotyczy tylko fragmentu
    kręgosłupa -- krążka międzykręgowego kręgosłupa, podczas gdy
    słowo 'skolioza' dotyczy kręgosłupa...

    Aby powyższe zrozumieć -- nie potrzeba specjalistycznej wiedzy medycznej,
    ale potrzeba tutaj podstawowej wiedzy o konstrukcjach językowych...

  • 18. Data: 2016-12-01 22:06:14
    Od: z <...@...pl>

    > Dużo tracisz czasu na to podziwianie? ;)

    Ale przynajmniej odnoszę się z szacunkiem. :-)

  • 19. Data: 2016-12-01 23:24:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka napisał(a) :
    > I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty
    > za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.
    >
    > Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
    > P.G.

    Też tak mamy.
    Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania
    na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało
    w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 20. Data: 2016-12-02 01:15:20
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało
    > w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

    Swoją drogą, to bank ma narzędzia:

    a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle
    trzeba się zalogować do bankowości internetowej)

    b) zapowiedź na infolinii

    Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z
    powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego
    ataku na infolinię.

    Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle
    świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów
    indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny
    za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi
    jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów.

    Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również
    bank nie będzie umiał obsłużyć.

    Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko.

    --
    Wysłane z pola.