eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTokenGSM EuroBank problem w HTCTokenGSM EuroBank problem w HTC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "HAL" <i7i7@@op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: TokenGSM EuroBank problem w HTC
    Date: Sat, 26 Sep 2009 08:14:41 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <h9kbgm$dlo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.173.64
    X-Trace: news.onet.pl 1253945687 14008 188.33.173.64 (26 Sep 2009 06:14:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Sep 2009 06:14:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503049
    [ ukryj nagłówki ]

    Telefon "HTC Touch Diamond"
    zainstalowałem wczoraj otrzymanego tokenaGSM na tym telefonie
    .........instalacja bez problemu.......wklepałem kod aktywacyjny ..OK ,
    podałem PIN .....OK , Uruchamiam aplikacje Tokena i mam do wyboru cztery
    pozycje:
    [Logowamie]
    [Operacje]
    [Zmiana PIN]
    [Info]

    najechanie kursorem na daną opcje NIC NIE DAJE ....po prostu nic sie nie
    wyświetla ani nie mam napisu na dole 'WYBIERZ' mam tylko napis 'Koniec'
    i tak na każdej opcji ...... klikam rysikiem na wszystkich czterech raz lub
    dwa razy i NADAL NIC ?

    Jak może być tego przyczyna ???

    pozdr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1