  • 1. Data: 2009-09-26 06:14:41
    Temat: TokenGSM EuroBank problem w HTC
    Od: "HAL" <i7i7@@op.pl>

    Telefon "HTC Touch Diamond"
    zainstalowałem wczoraj otrzymanego tokenaGSM na tym telefonie
    .........instalacja bez problemu.......wklepałem kod aktywacyjny ..OK ,
    podałem PIN .....OK , Uruchamiam aplikacje Tokena i mam do wyboru cztery
    pozycje:
    [Logowamie]
    [Operacje]
    [Zmiana PIN]
    [Info]

    najechanie kursorem na daną opcje NIC NIE DAJE ....po prostu nic sie nie
    wyświetla ani nie mam napisu na dole 'WYBIERZ' mam tylko napis 'Koniec'
    i tak na każdej opcji ...... klikam rysikiem na wszystkich czterech raz lub
    dwa razy i NADAL NIC ?

    Jak może być tego przyczyna ???

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-09-28 21:05:04
    Temat: Re: TokenGSM EuroBank problem w HTC
    Od: kasownik <k...@k...pl>

    W dniu 2009-09-26 08:14, HAL pisze:
> [...]
    > .........instalacja bez problemu.......wklepa?em kod aktywacyjny ..OK ,
    > poda?em PIN .....OK , Uruchamiam aplikacje Tokena i mam do wyboru cztery
    > pozycje:
    > [Logowamie]
    > [Operacje]
    > [Zmiana PIN]
    > [Info]
    >
    > najechanie kursorem na dan? opcje NIC NIE DAJE ....po prostu nic sie nie
    > wy?wietla ani nie mam napisu na dole 'WYBIERZ' mam tylko napis 'Koniec'
    > i tak na ka?dej opcji ...... klikam rysikiem na wszystkich czterech raz lub

    Bym ci napisał ale za szybko znazałem na guglach.
    Do roboty leniu.
    --
    kas

  • 3. Data: 2009-09-29 08:34:36
    Od: "HAL" <i7i7@@op.pl>

    Użytkownik "kasownik" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Bym ci napisał ale za szybko znazałem na guglach.
    > Do roboty leniu.
    > --

    Brrrrrrrraaaaaaaaawwwwwwwooooooooooooooooooooooo kolego za tak wyczerpującą
    wypowiedź .......widzę że jesteś głupszy niz ustawa przewiduje :-DD

    Życzę satysfakcji z dobrze opracowanej odpowiedzi !!!

  • 4. Data: 2009-09-29 09:01:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:34:36 +0200, HAL napisał(a):

    > Brrrrrrrraaaaaaaaawwwwwwwooooooooooooooooooooooo kolego za tak
    > wyczerpuj?c? wypowiedOE .......widze ?e jeste? g?upszy niz ustawa
    > przewiduje :-DD
    >
    > ?ycze satysfakcji z dobrze opracowanej odpowiedzi !!!

    Przeczytałeś chociaż instrukcję do tego tokena czy też Ci trzeba poszukać?

    PS Skonfiguruj poprawnie swój "czytnik"

    Xenocide