  • 1. Data: 2009-07-16 10:37:04
    Temat: Top Ten w Sidomie i Nol3
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam;

    Jako początkujący na giełdzie mam pytanie do użytkowników Sidomy i Nol-a: czy w
    każdym z tych systemów online widzimy top 5 spółek aktualnie rosnących i
    spadających? Czy bardzo te systemy różnią się funkcjonalnością? Rozważam
    założenie konta w ING lub Aliorze, które byście polecili?

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2009-07-16 18:55:48
    Temat: Re: Top Ten w Sidomie i Nol3
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy bardzo te systemy różnią się funkcjonalnością? Rozważam
    > założenie konta w ING lub Aliorze, które byście polecili?

    Każdemu potrzeba czegoś innego. Najlepiej samemu przetestować. A na początek
    załóż tam gdzie taniej ;)
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-07-17 08:01:24
    Od: jk <j...@g...com>

    On 16 Lip, 20:55, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Każdemu potrzeba czegoś innego. Najlepiej samemu przetestować. A na początek
    > załóż tam gdzie taniej ;)

    Jeśli jesteś początkujący, chcesz się pobawić i Ci się nie spieszy, to
    w ING co parę miesięcy jest promocja "konto za darmo do końca roku".
    Teraz chyba jest taka promocja dla klientów banku ING, ale co jakiś
    czas bywa dla wszystkich. Można potestować i jak się nie spodoba
    zamknąć bez kosztów.

    Jest też konto demo, ale nie wchodziłem, nie wiem na ile odpowiada
    oryginałowi.

  • 4. Data: 2009-07-17 08:27:24
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Lip, 12:37, "Łukasz" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Nol-a: czy w
    > każdym z tych systemów online widzimy top 5 spółek aktualnie rosnących i
    > spadających?

    W NOL BPH nie ma top 5.