  • 1. Data: 2009-07-16 09:11:03
    Temat: Lista autorytwtow Slawka XXL i jego kolegow
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Czyli ostateczny triumf WSI :)

    ---Cytat---

    Młodzi Polacy uważają za autorytety głównie osoby znane z ekranu -
    wynika z sondażu przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na
    zlecenie "Rzeczpospolitej". Młodzi, proszeni o wskazanie osoby
    publicznej, która prezentuje cenione przez nich cechy i poglądy,
    najczęściej wymieniali Jerzego Owsiaka, Kubę Wojewódzkiego, Szymona
    Majewskiego i Wojciecha Cejrowskiego.

    Jerzego Owsiaka wskazało 40% badanych, Wojewódzkiego - 32%, 30% -
    Szymona Majewskiego, a 27% - Wojciecha Cejrowskiego. Na kolejnych
    miejscach znaleźli się - Dalajlama z 25% poparciem, oraz Ewa Drzyzga i
    Robert Kubica - których wskazało po 22% badanych.

    Na liście nie znalazł się żaden pisarz ani naukowiec. Są natomiast dwaj
    polscy politycy: premier Donald Tusk - 19% wskazań, oraz szef MSZ
    Radosław Sikorski - 6%. 14% młodych wskazało także amerykańskiego
    prezydenta Baracka Obamę.

  • 3. Data: 2009-07-16 15:39:14
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z tej grupy jedynie J.Owsiak
    > robi od lat wspaniałą robotę.

    Ten cwany żebrak Owsiak, to największy szkodnik jaki działa od lat
    bezkarnie. Wypuszcza armię głupich bachorów na żebry, urzadzając się
    osobiście na cudzej krzywdzie i dając alibi państwu. To rolą państwa jest
    dbanie o potrzebujacych ( w szczegolności o finansowanie służby zdrowia na
    odpowiednim poziomie). W normalnym kraju ten cwany żebrak by siedział za
    wykorzystywanie dzieci do żebractwa.

  • 4. Data: 2009-07-16 15:39:33
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prezentuje cenione przez nich cechy i poglądy, najczęściej wymieniali
    > Jerzego Owsiaka, Kubę Wojewódzkiego, Szymona Majewskiego i Wojciecha

    Te chamy z ADHD to idole skippiego

  • 5. Data: 2009-07-16 15:55:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Te chamy z ADHD to idole skippiego

    A Buzek?

  • 6. Data: 2009-07-16 16:05:15
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    Niestety Jureczku nie umiesz wytrzymać, żeby do kogosś w dyskusji się nie
    zasadzać osobiście.
    To taka wasza pisowska metoda.

  • 7. Data: 2009-07-16 16:31:01
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > A Buzek?

    na ruszta
    ...albo do dołu z wapnem

  • 8. Data: 2009-07-16 17:58:21
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    To jest bardzo ciekawy temat do dyskusji, problem polega na tym ze
    pewnie wiekszosc z ankietowanych nawet nie zna znaczenia slowa
    ``autorytet`` , i myli je ze slowem ``idol``
    Ciekawe jaki wiek byl ankietowany .

    niestety wyjalowienie intelektualne spoleczenstwa nie dotyczy tylko
    Polski , tak samo jest w kazdym innym kraju zachodnim , cel
    widomy !!!

    Porownajcie sobie problemy z jakimi borykala sie mlodziez okresu
    miedzywojennego i samej wojny , a jakie mlodziez ma problemy teraz ,

    wychowanie bezstresowe to gwozdz do trumy mlodego pokolenia

    niestety to jest taka przeplatanka pokoleniowa ,,

    durne spoleczenstwo to jest to czego pragna kazde elity rzadzace ,
    obojetnie w jakim kraju ,

    czlowiek uczy sie w pierwszym stopniu przez oberwacje w drugim przez
    doswiadczenie , jak ma `` baniak `` ktory jako tako funkcjonuje
    powinien wyciagac wnioski z doswiadczen , jak to jest to tylko
    ``chodzacy zwierzak ``

    idac skrotowo to praktycznie kazdego czlowieka mozna oszukac chociaz
    jeden raz , w jakies obcej dla niego dziedzinie ,

    a media to narzedzie numer 1 , w narzucaniu standardu i jakosci zycia
    dla oglnie pojetych mas .

    Na dzien dzisiejszy mamy wrecz doczynienia w ``hodowla spolecznestw
    na szeroka skale`` to boje sie uzyc tak brutalnego porownania ale to
    tak jak z masa hodowla zwierzat na rzez .

    Anologia do obecnego kryzysu , przez lata kreowano podswiadomie ze
    kazdy moze miec wszystko cokolwiek zapragnie ,
    na kreche , potem z piekna finezja , wykorzystano pieknie uprzednio
    przygotowane cechy do potrzeb przeprowadznia masowego ``golenia``
    baranow``.. A ``banka domowa `` przeprowadzona na owieczkach z wyzu
    demograficznego to czysta rozkosz dla ``kreatorow tego swiata ``.
    Gdzie PAN palcem pokaze tan stado idzie.

    przypominam ze doswiadczenia pokoleniowe nie sa dziedziczone , kazde
    pokolenie rodzi sie glupie i puste , jak pamiec kompa na ktora mozna
    wgrac co sie zechce .

    Wiec mozna programowac jak sie chce i kogo chce.

    Sapere aude

  • 9. Data: 2009-07-16 20:12:15
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"
    >
    > Niestety Jureczku nie umiesz wytrzymać, żeby do kogosś w dyskusji się nie
    > zasadzać osobiście.
    > To taka wasza pisowska metoda.

    A jaka jest wasza pełowska metoda?

    J.

  • 10. Data: 2009-07-16 20:13:05
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    andrew08 pisze:
    > To jest bardzo ciekawy temat do dyskusji, problem polega na tym ze
    > pewnie wiekszosc z ankietowanych nawet nie zna znaczenia slowa
    > ``autorytet`` , i myli je ze slowem ``idol``
    > Ciekawe jaki wiek byl ankietowany .

    Jakie są różnice po między idolem, a autorytetem?

    Dla mnie to jest to samo.

    J.