eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTotalnej kompromitacji BPH ciąg dalszyTotalnej kompromitacji BPH ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not
    -for-mail
    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Totalnej kompromitacji BPH ciąg dalszy
    Date: Sat, 28 May 2011 21:35:38 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <irriqs$28v$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-136-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1306611357 2335 89.73.136.230 (28 May 2011 19:35:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 May 2011 19:35:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:552914
    [ ukryj nagłówki ]

    BPH nie realizuje orzeczeń Arbitra Bankowego.

    W skrócie moja historia:

    BPH nie wykonał polcecnia zapłaty w celu spłaty zadłużenia mojej karty
    kredytowej.
    Następnie naliczył mi karę i odsetki za brak spłaty w terminie.
    Wielokrotnie zgłaszałem reklamacje w oddziale i na infolinii. Przez kilka
    miesięcy żadnej reakcji.
    Wreszcie zamknąłem konta i kartę w BPH i przekazałem sprawę do Arbitra.
    Po tej akcji BPH przesłał mi przelewem zwrot kary, każac mi zapłacić za przelew.
    Nie odebrałem.
    Arbiter orzekł, że Bank ma mi oddać karę, odsetki, udokumentowane koszty i
    opłatę za Arbitra. Bank miał na to 14 dni.
    Po przekroczeniu wszelkich terminów na moim koncie znalazł się zwrot kary. Bez
    dodatkowych kosztów.
    Zadzwoniłem do banku - otrzymałem propozycję złożenia reklamacji. Odmówiłem, bo
    te zupełnie nie działają. Dodatkowo, mimo mojego żądania usunięcia moich danych
    osobowych bank do identyfikacji wykorzystał nazwisko panieńskie mojej mamy. Na
    moje pytanie jak długo od zamknięcia rachunku przechowuja moje dane osobowe
    otrzymałem od dwóch osób odpowiedź, że mogę je zastrzec na piśmie . Tyle że ja
    to już zrobiłem!

    Czy BPH jest bankiem? W każdym razie nie zachowuje się jak bank i odradzam
    jakichkolwiek z nim kontaktów. Na każdy problem odpowiedzią jest "proszę złożyć
    reklamację", a te giną jak w czarnej dziurze.

    pozdrawiam

    MichalL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1