  • 21. Data: 2007-11-20 19:53:36
    Temat: Re: WTF
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 Nov 2007 11:44:39 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Moze na podstawie BIK cie ocenili?
    > Mozliwe wtedy, jesli przy zakladaniu konta dales zgode na
    > monitorowanie swoich danych, nawet bezwiednie, akceptujac regulamin
    > konta zawierajacy ta zgode w ktoryms punkcjie.

    Bardzo możliwe. W przypadku banków zazwyczaj wyrażam zgodę na wszelkie
    przetwarzanie danych, itp.

    Natomiast w moim poście chodziło mi tylko o przekonanie Markusa, że
    wcześniejsza wysyłka SMSów oraz materiałów nt. loterii wiąże się z akcją
    rozdawania kart przez Toyotę. :)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 22. Data: 2007-11-20 19:59:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 20:53, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Natomiast w moim poście chodziło mi tylko o przekonanie Markusa, że
    > wcześniejsza wysyłka SMSów oraz materiałów nt. loterii wiąże się z akcją
    > rozdawania kart przez Toyotę. :)

    No coz, nie mam konta w tym banku.......

    Tak przy okazji, stwierdzilem, ze jesli przez ponad 10 lat RAZ
    wyplacilem pieniadze z obcego bankomatu, to ich konto z 3-a wyplatami
    nie jest dla mnie magnesem.

  • 23. Data: 2007-11-20 20:03:32
    Temat: Re: [Toyota] WTF
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    > czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    > elementu. owocnego korzystania"

    Dostałeś w końcu tą wysyłke? Bo ja miałem identycznego sms-a i dostałem
    pakiet śmiesznych zniżek do sklepów w których nigdy w życiu nie
    kupowałem i pewnie nie będe... wszystko wylądowało w segregatorze
    okrągłym, byłem rozczarowany. Nie spodziewałem się wiele, ale chociaż
    jakaś zabawka, nie wiem - breloczek czy cokolwiek, a tu jakieś
    badziewiarskie zniżki 5% w sklepie Zenek i Sp.

    P.

  • 24. Data: 2007-11-20 20:09:57
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 Nov 2007 11:59:03 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Tak przy okazji, stwierdzilem, ze jesli przez ponad 10 lat RAZ
    > wyplacilem pieniadze z obcego bankomatu, to ich konto z 3-a wyplatami
    > nie jest dla mnie magnesem.

    Dla mnie też, dlatego założyłem konto bez karty (gdy jeszzce można było).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2007-11-27 18:29:13
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 Nov 2007 20:38:52 +0100, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Dziś dostałem PIN do karty, kurier ma do mnie przyjechać w piątek.

    W piątek był kurier i przywiózł ze sobą komplet dokumentów (umowa x 2,
    wnioski x 1) oraz kartę i trochę "literatury". To co miało wrócić do banku
    podpisałem i oddałem kurierowi, następnie zgodnie z otrzymaną instrukcją
    zadzwoniłem do banku w celu aktywacji karty. Okazało się, że muszę poczekać
    dwa dni robocze aż dokumenty wrócą do Toyoty, a poza tym kartę mogę
    aktywować przez internet. Dziś zalogowałem się do systemu, przeprowadziłem
    aktywację karty, ale mimo zakończenia procesu komunikatem o aktywacji karty
    przy próbie wyświetlenia kart dostałem informację o braku aktywnych kart.
    Doszedłem do wniosku, że pewnie jeszcze nie zarejestrowali dokumentów, więc
    spróbuję jutro.

    Ze 2-3 godziny później na komórkę dzwoni do mnie jakaś pani z Toyota Bank i
    informuje, że niestety moja karta nie da się aktywować dopóki nie doślę im
    zaświadczenia o zarobkach. Na moje stwierdzenie, że miało być bez
    zaświadczeń odpowiedziała, że jednak tak się nie da. Rozmowę zakończyłem
    mówiąc, że w takim razie wyślę im pocztą nie zaświadczenie, ale
    wypowiedzenie umowy karty.

    Uważam, że bank zachował się niepoważnie:
    - w piątek kurier przywiózł mi do podpisania już gotowe dokumenty
    wypełnione przez bank podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej - bank
    żądając dziś zaświadczenia wie o mnie tyle samo co jakieś półtora tygodnia
    temu gdy zaproponował mi kartę. Od tamtego czasu nie dostał ode mnie żadnej
    nowej informacji, zatem nie rozumiem dlaczego zmieniły się warunki,
    - pomimo zawarcia umowy (oba egzeplarze - mój i bankowy - są podpisane
    przez obie strony) bank odmawia aktywacji karty dyktując nowe warunki.

    To chyba na tyle, jeśli chodzi o moją przygodę z kartą kredytową Toyoty -
    ciągu dalszego nie przewiduję (poza zapowiedzianym wypowiedzeniem umowy).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 26. Data: 2007-11-27 20:48:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 19:29, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > - pomimo zawarcia umowy (oba egzeplarze - mój i bankowy - są podpisane
    > przez obie strony) bank odmawia aktywacji karty dyktując nowe warunki.

    Taka metoda marketingowa - zakladaja, ze klient majac juz w reku karte
    i majac "jedynie" potwierdzic zaswiadczeniem zarobki, zdecyduje sie
    doslac im ten papierek.

    Wzglednie "zaszly zmiany" i ktos dostal po uszach za wydawanie kart
    bez zaswiadczen.