    From: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Toyota - dziwne rozliczenie karty
    Date: Tue, 24 Jun 2008 19:25:03 +0200

    Witam,

    Proszę o informację, czy takie rozliczanie karty jest Waszym zdaniem
    rzeczą normalną. W sumie wszystko się zgadza, ale pojedyncze
    "transakcje" są cokolwiek dziwne. Oto screenshot:
    http://www.wrzuta.pl/obraz/oKXhK6xgwD/tb1
    krótkie wyjaśnienie (kolejność od dołu):
    - transakcja 10zł
    - w międzyczasie kilka blokad, PRZED ich rozliczeniem spłata (224.81)
    - potem 3 transakcje z których każda składa się z:
    * OBCIĄŻENIA na daną kwotę
    * UZNANIA na taką samą kwotę (w szczegółach transakcji:
    OD mojego "beneficjenta" na rzecz mojej karty.
    Dodatkowo proszę zwrócić uwagę że w pewnym momencie (3 od dołu) saldo
    jest wyższe niż moja wpłata! 270.83zł, kiedy wpłąciłem 224.81 a saldo
    początkowe było ZERO.
    Mnie wydaje się to troche karkołomne...

    pozdrawiam