  • Data: 2008-07-03 08:39:34
    Temat: Transfer 50 EUR za granicę.
    Od: "Akcent" <t...@p...drutu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam do przesłania 50 EUR do Rumunii. Niestety podmiot nie może zablokować
    mojej karty na poczet całości wydatku, stąd transfer międzybankowy lub
    przesyłka gotowizny.

    Koszt transferu bankowego to ok. 50-60 zł w zalezności od konta (Pekao24 lub
    mbank). A jak wygląda sytuacja z jakimś forawderem gotówkowym, ewnetualnie
    inne narzędzia. Pytam, gdyż w najbliższym czasie będe musiał wysłać kilka
    takich zadatków.

    Jeżeli to pomoże: chodzi o transfer na linii osoba fizyczna - podmiot
    gospodarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

    - Co jest gorsze od znalezienia robaka w właśnie ugryzionym jabłku?
    - Znalezienie połowy robaka...