  • 1. Data: 2009-08-15 16:57:34
    Temat: Triton - analiza techniczna
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Triton znajduje się nad ważnymi średnimi długo i średnioterminowymi,
    sytuacja jest więc klarowna jeśli chodzi kierunek kursu.
    31 sierpnia mieliśmy przebicie oporu 3,79 zł i piękną białą świecę, a
    następnego dnia powstała formacja zasłony ciemnej chmury, która nie
    pozwoliła kursowi się wznieść wyżej. Mieliśmy potem powrót nad
    wsparcie, młot i kolejną próbę podejścia na północ. Ostatnia świeca
    zamknęła się nad poziomem oporu wyznaczonym przez max zasłony ciemnej
    chmury 4,03 zł, tym samym została ona zanegowana, a cień ostatniej
    białej świecy zamierzał testować kolejny opór 4,35 zł, dodać trzeba,
    że wolumen był znacząca wyższy, tak jak powinien pojawić się przy
    zdrowym wzroście.
    Wykres punktowo-symboliczny wygląda bardzo dobrze i też podaje dojście
    w okolice istotnego oporu (4,04 zł). Na tym wykresie obowiązuje od 29
    sierpnia sygnał K i teoretyczny zasięg wzrostu 6,05 zł.
    Rating stockwatcha jest bardzo dobry i podaje teoretyczną zmianę kursu
    o 130%.

    http://analizagieldowa.blogspot.com/ 2009/08/triton.html

  • 2. Data: 2009-08-15 18:51:05
    Temat: Re: Triton - analiza techniczna
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    A stawiasz stopy?

    DJ

  • 3. Data: 2009-08-15 20:05:05
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Kalinowski <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    =
    > trzeba,
    > =BFe wolumen by=B3 znacz=B1ca wy=BFszy, tak jak powinien pojawi=E6 si=EA
    pr=
    > zy
    > zdrowym wzro=B6cie.
    > Wykres punktowo-symboliczny wygl=B1da bardzo dobrze i te=BF podaje
    doj=B6ci=
    > w okolice istotnego oporu (4,04 z=B3). Na tym wykresie obowi=B1zuje od 29
    > sierpnia sygna=B3 K i teoretyczny zasi=EAg wzrostu 6,05 z=B3.
    > Rating stockwatcha jest bardzo dobry i podaje teoretyczn=B1 zmian=EA kursu

    To jest bardzo poprawna analiza. Ale określ dołek (od którego Triton wzrósł
    o 300%) tak dokładnie jak na moim wykresie (nie zgadniesz jak powstaje) i
    potencjał wzrostowy (obwarowany warunkami-widać je na wykresie).
    Dotychczasowy wzrost o 300% od dołka wymaga głębszej korekty właśnie , a
    więc prognozowane 130% wzrostu należy brać bardzo ostrożnie bo zależy to od
    widocznego na wykresie oporu.Istotne średnie (widoczne na wykresie) mówią o
    trendzie spadkowym.

    Chcę przez to powiedzieć, że te 130% jest patykiem na wodzie pisane, bo
    zależy to od pokonania bardzo istotnego oporu.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e55df51d924d75b5
    .html

    pozdrawiam
    kc

  • 4. Data: 2009-08-15 20:26:16
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Chcę przez to powiedzieć, że te 130% jest patykiem na wodzie pisane, bo
    > zależy to od pokonania bardzo istotnego oporu.

    Tę wiadomość wysłałem w innej wersji jakieś 10 min wcześniej. Ponieważ mi
    się nie ukazała, przeredagowałem i wysłałem jeszcze raz. Przed wysłaniem
    spojrzałem na fotosik.pl. 11 wyświetleń. Ktoś potrafi to wyjaśnić? Czy
    mojego posta w wersji pierwszej gdzieś widać?

    Pozdrawiam

    kc

    kc

  • 5. Data: 2009-08-16 17:34:07
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    On 15 Sie, 22:05, " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Chcę przez to powiedzieć, że te 130% jest patykiem na wodzie pisane, bo
    > zależy to od pokonania bardzo istotnego oporu.

    Nie wiem na co patrzę na tym wykresie co wkleiłeś. To jest wykres
    dzienny, tygodniowy, godzinowy?
    Szukam tego dołka, od którego mógłby się Trioton odbić od 300% i nie
    widzę...
    Widzę, że po dnie Trioton szurał w styczniu i lutym, i od niego odbił
    się od 100%. Z ok 2zł do ok 4zł.
    I jak teraz sobie wyobrażam miejsce, w które może zajść to patrzę na
    szczyt z 29 maja 2008 roku - 6,77zł. To by mogło być te 130%.
    Chciałbym podkreślić, że numer 130 jest wypluwany przez automat na
    stronie stockwatcha i ma charakter teoretyczny i tak tylko go
    traktuję:)
    Opór, który widzę to w pierwszej kolejności 4,60 zł.

    pozdrawiam,
    dk.

  • 6. Data: 2009-08-16 19:42:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-08-2009 o 19:34:07 Daniel Kalinowski <d...@g...com>
    napisał(a):

    > Opór, który widzę to w pierwszej kolejności 4,60 zł.

    może ciut nizej, ale tak, jest tu punkt. Scenariusza kc jednak bym nie
    lekceważył,
    bo w prostej linii przekłada się na oRGR: najpierw spadki, potem wzrosty.
    Nie wiem jak tworzy swoje wykresy, ale juz jest to ciekawy sposob :).

    --
    Pozdrawiam,
    Z.