    From: "Misiek" <m...@2...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Troche nietypowe pytanie mieszkaniowe
    Date: Sun, 7 Apr 2002 23:51:53 +0200

    Witam,

    Potrzebuję kupić mamie mieszkanie, na część chciałbym wziąć kredy, który ja
    bym spłacał (ze zdolnością nie ma problemu). Potrzebuję jednak aby
    mieszkanie było kupione na mamę, żeby uzyskać pieniądze z książeczki
    mieszkaniowej. Czy ktoś się orientuje jak można coś takiego przeprowadzić?
    Swoją książeczkę już wykorzystałem, nie wiem, czy mógłbym np. skorzystać
    jeszcze raz, gdybu mam zrobiła na mnie cesję swojej? Ewentualnie czy można w
    akcie kupna mieszkania wpisać dwie osoby (mamę i mnie), tak aby
    właścicielami były dwie osoby i ja mógłbym wziąć kredyt, a mama odzyskała
    pieniądze z książeczki mieszkaniowej?

    Pozdrawiam
    Jerzy Sadkowski
    m...@2...pl