-
11. Data: 2004-07-28 20:56:45
Temat: Re: Trwa wyścig w bankowości internetowej dla średnich i dużych firm
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>
Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ce8nco$gql$1@news.onet.pl...
> Jest także dużo korzystniejszy dla banków.
> Nie będą zatrudniać informatyków do obsługi klientów
Z tym to moze nie do konca, bowiem pracownik banku, ktory zjawia sie w
firmie i szkoli na miejscu z jego obslugi, a dodatkowo bedzie kompetentna
osoba, by porozmawiac z lokalnym (czy zdalnym) informatykiem, tez wplywa
pozytywnie na marke banku. Sa banki ktore tak robia.
Choc generalnie tych informatykow juz wystarczy duzo mniej, bo odpada
poruszana juz sprawa upgrade'ow czy wiekszosci awarii po stronie klienta.
Daniel
--
Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.
Anchor: Pewnie Amerykanie... -- "Gdzie jest Nemo" ("Finding Nemo")
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl