  • 1. Data: 2008-08-13 20:29:58
    Temat: Trywialnie...
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    ..ale prośba do grupowiczów o oświecenie mnie...
    Czy to prawda, że wypłata kartą Inteligo Visa Electron w Euronecie kosztuje
    4,50 PLN, a za darmochę w tym bankomacie jest tylko sprawdzenie salda???

    Tak sobie trzymam i trzymam u nich te marne 100 PLN i przyszło mi do głowy
    tak eksperymentalnie wypłacić coś z Euronetu - a karty ich nie używałem
    chyba od roku...:)

    aha i sorki za banalne pytanie - sprawdziłem na www.inteligo.pl i gały mi
    wyszły na wierzch - 4,50 jak w mordę strzelił - czy czegoś nie doczytałem?

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2008-08-13 21:27:23
    Temat: Re: Trywialnie...
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g7vfqn$3vm$1@news.interia.pl, *Sagittarius* wrote:
    > ..ale prośba do grupowiczów o oświecenie mnie...
    > Czy to prawda, że wypłata kartą Inteligo Visa Electron w Euronecie
    > kosztuje 4,50 PLN, a za darmochę w tym bankomacie jest tylko
    > sprawdzenie salda???

    Ale co w tym dziwnego przy takiej ilosci darmowych pkobpowych bankomatow?
    Sporo bankow kasuje za wyplate z euronetu...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."