eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTu pare zlotych tam pare zlotych - skubią nas z kazdej stronyTu pare zlotych tam pare zlotych - skubią nas z kazdej strony
    From: "zch28" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Tu pare zlotych tam pare zlotych - skubią nas z kazdej strony
    Date: Wed, 19 Oct 2005 08:37:02 +0200

    Czytam tą grupę jakiś czas i sporo się dowiedziałem. Szkoda że czasami po
    szkodzie.
    Może to drobnostki ale mam nadzieję że ta wiedza komuś się przyda przed szkodą.

    Miałem konto techniczene do lokaty w Millenium. Do kredytu hipotecznego
    potrzebowałem to konto przekonwertować w ROR. Konto darmowe bo biorę kredyt.
    Ładna pani namówiła mnie na konto premium bo będzie korzystniej. (Bez opłat -
    oczywiście bez opłat) (premium -15 zł zwykłe 6 zł)
    Wszystko niby pięknie tylko konto konwertowałem 29 września a kredyt uruchomiony
    3 października (oczywiście nastąpiło opóźnienie z winy banku bo w międzyczasie
    urosła im ustalona wcześniej wycena kupionego mieszkania - 5 paździenika.
    Pani z premadytacją nalegała żeby to zrobić jak najszybciej żeby nie powodować
    opóźnienia kredytu.
    No i 15 zł za wrześniowe prowadzenie konta w plecy. :-(

    Pani notariusz naciągnęła mnie na dodatkowy odpis bo dla banku na pewno się
    przyda - 45 zł do kosza

    Odpis z KW przysłany z sądu pocztą o hipotece dla banku jest "BE" bo ma o jedną
    pieczątkę za dużo. Marsz do sądu po nowy odpis (12 zł - odbiór za 3 tygodnie) a
    ubezpieczenie kredytu do czasu dostarczenia tego odpisu leci (30 zł)

    O stracie czasu nie wspominam ale najbardziej zaskoczyła mnie akcja z
    przekonwertowaniem konta. "Ładna pani" (chyba płacą za każdą operację - akord
    czy co? nie było akurat klientów) zrobiła ze mną to przekonwertowanie chociaż
    dobrze wiedziała że trzeba będzie te wszystkie kwity wypełniać jeszcze raz bo
    konto jest na małżonków. Mi wciskała kit że żona tylko przyjdzie i się
    podpisze.

    Ludzie nie dajmy się skubać !!!

    Pozdrawiam
    zch