eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwTusk który moralnie odpowiada za tą zbrodnię pod sąd !
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2010-04-28 18:02:49
    Temat: Tusk który moralnie odpowiada za tą zbrodnię pod sąd !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://judeopolonia.files.wordpress.com/2010/04/wnio
    sek-do-trybunalu-stanu.jpg


  • 2. Data: 2010-04-28 18:09:21
    Temat: Re: Tusk który moralnie odpowiada za tą zbrodnię pod sąd !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 28 Kwi, 20:02, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > http://judeopolonia.files.wordpress.com/2010/04/wnio
    sek-do-trybunalu-...

    W dniu wczorajszym otrzymaliśmy e-maila, z prośbą o publikację. W
    naszych artykułach staramy się unikać jakiejkolwiek stronniczości
    politycznej, ponieważ naszym celem jest ujawnianie zjawisk
    zniekształcających naszą rzeczywistość i czyniących ten świat -
    człowieka na ziemi, tak niesprawiedliwym i krzywdzącym, jakim jest on
    dzisiaj. Czynimy tak niezależnie od tego kogo i z jakiej opcji
    politycznej sprawa dotyczy.

    Jakkolwiek zdajemy sobie sprawę, iż sprawa katastrofy w Smoleńsku jest
    jeszcze daleka od wyjaśnienia, zdecydowaliśmy się spełnić ww. prośbę o
    publikację z jednego powodu - jest ona informacją o dokonanym fakcie i
    społeczeństwo ma prawo wiedzieć, iż miał on miejsce i aby móc śledzić
    dalsze losy tej sprawy.


    Pan Rafał Gawroński - Prezes Stowarzyszenia Ziemiańskiego w Polsce,
    złożył w Sejmie RP, na ręce Pana Bronisława Komorowskiego oficjalny
    wniosek o pociągniecie kilku prominentnych osób do odpowiedzialności
    prawnej, w sprawie katastrofy w Smoleńsku.

    Jest to dość ciekawa sytuacja, ponieważ Pan Bronisław Komorowski, jako
    kolega partyjny Premiera Tuska i jednocześnie kandydat na Prezydenta
    RP, będzie miał być może nie lada dylemat, jak z takiej sytuacji
    wybrnąć.

    Tak my, jak i zapewne wielu z Was, jesteśmy ciekawi dalszych losów
    tego wniosku.

    Redakcja.

    Za: http://www.globalnaswiadomosc.com/wniosekdots.htm


    UZASADNIENIE.

    Spełnienie publicznych kryminalnych gróźb karalnych względem
    Prezydenta
    RP przez Premiera RP Donalda Tuska spełnia znamiona czynu dokonanego
    na
    zlecenie określonych politycznie zamierzeń, mając na uwadze osobistą
    odpowiedzialność podległych funkcjonariuszy państwa zobowiązanych
    prawem do ochrony Prezydenta RP.

    Sytuację, w której można by potraktować słowa Premiera RP jako zwykłą
    polityczną i ordynarną wypowiedź jest sytuacja, w której by nie doszło
    w bezpośrednim okresie czasu do tragicznej śmierci Prezydenta RP i
    innych osób w Rzeczypospolitej. Niestety ta okoliczność nie zachodzi w
    tym konkretnym przypadku.

    Niezależnie od prowadzonego śledztwa w przedmiotowej sprawie, które
    może
    doprowadzić do postawienia lub nie dodatkowych tylko zarzutów w
    sprawie śmierci Prezydenta RP w takich dramatycznych okolicznościach,
    niniejszy wniosek musi być przedmiotem rozpoznania przez Trybunał
    Stanu odpowiedzialności Konstytucyjnej najwyższych rangą
    funkcjonariuszy RP za
    śmierć wyżej wymienionych osób.

    Nie skorzystanie z tego Konstytucyjnego Organu Państwa, umożliwia
    bezkarność pewnej grupy ludzi w Rzeczpospolitej łamiącej naczelne
    zasady demokratycznego państwa prawnego i doprowadzając Rzeczpospolitą
    do sytuacji anarchii śmierci kontynuowanej od czasu zabójstwa Gen.
    Marka Papały Komendanta Głównego Policji do dnia dzisiejszego oraz
    powszechnego mataczenia w sprawach śmierci osób co jest
    niedopuszczalne w prawie krajowym ale międzynarodowym.

    Od strony technicznej i bezpieczeństwa za przygotowanie tej misji
    przelotu Prezydenta i najważniejszych funkcjonariuszy III RP w dniu 10
    kwietnia 2010 roku do Smoleńska w Rosji, a potem przejazdu do Katynia
    byli i są odpowiedzialni zgodnie z obowiązującą Konstytucją RP
    następujący urzędnicy obecnej III RP:

    1. gen. bryg. Marian Janicki - Szef Biura Ochrony Rządu (BOR)
    2. Jerzy Miller Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
    3. Bogdan Klich, Minister Obrony Narodowej.
    4. Donald Tusk, Premier Rządu RP.

    W latach 2001 - 2005 w/w Marian Janicki był Zastępcą Szefa Biura
    Ochrony Rządu od spraw Logistyki BOR. Cała logistyka misji Prezydenta
    III RP gdziekolwiek by się przemieszczał wykonując swe Konstytucyjne
    obowiązki na rzecz Państwa Polskiego, a zwłaszcza do kraju wrogiego i
    nie przyjaznego Polsce jakim jest Rosja spoczywa na Biurze Ochrony
    Rządu. Podróż do kraju pozostającego w konflikcie zbrojnym z
    zaprzyjaźnionym, ważnym oraz strategicznym dla Rzeczpospolitej krajem,
    jakim jest Gruzja musi być odpowiednio przygotowana przez szefostwo
    BOR i inne służby. Prezydent wielokrotnie angażował się w obronie
    integralności terytorialnej Gruzji podczas konfliktu wojennego z
    Rosją. Było to również przedmiotem prowokacji z użyciem broni palnej
    podczas wizyty w tym kraju. Kompetencją pilota rządowego samolotu jest
    wykonanie lotu zgodnie ze wszystkimi procedurami latania na tej samej
    zasadzie, co kierowca limuzyny wiozący Prezydenta i odpowiadający
    tylko za określoną czynność. Czynność ta jest przedmiotem prowadzonego
    postępowania oraz okoliczności tej katastrofy przez prokuraturę, lecz
    samo przygotowanie tego lotu pod względem całościowego bezpieczeństwa
    Prezydenta RP w tej misji konkretnie do Katynia w dniu 10 kwietnia
    2010 roku zarówno pod ziemią, na ziemi oraz w powietrzu było
    Konstytucyjnym obowiązkiem szefa BOR gen. bryg. Mariana JANICKIEGO
    oraz jego bezpośrednich zwierzchników. Efekt tych działań znamy to
    śmierć Prezydenta RP i towarzyszących mu osób. Należy zauważyć, że
    elementarne, najbardziej podstawowe wymogi oraz procedury zapewnienia
    bezpieczeństwa przelotu tego samolotu Prezydenta do Smoleńska nie
    zostały spełnione w wyniku czego doprowadzono do śmierci w/w osoby.
    Bezpośrednio odpowiedzialny szef Biura Ochrony Rządu gen. bryg. Marian
    Janicki dokładnie i doskonale wiedział, że w tej misji też będą
    uczestniczyć oprócz Prezydenta RP Konstytucyjni najwyżsi
    funkcjonariusze RP, dowódcy Wojska Polskiego, to tym bardziej gen.
    Janicki powinien nadać statut tej misji szczególnie ważnej i
    wyjątkowej od strony bezpieczeństwa, aby na 100% zabezpieczyć
    bezpieczeństwo Prezydenta RP, ale tez generałów NATO będących na
    pokładzie tej misji samolotu Tu-154 do Smoleńska i Katynia. W
    przypadku jakichkolwiek okoliczności uniemożliwiających wykonanie
    misji przez Prezydenta RP zakazać jej zwracając się pisemnie do
    Premiera RP. W ramach tej procedury zabezpieczenia bezpieczeństwa
    Prezydenckiego samolotu, powinien polecieć , co najmniej jeden samolot
    z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem i z odpowiednio
    wykwalifikowanymi funkcjonariuszami BOR. Powinno to było być zawczasu
    uzgodnione z władzami Rosji zwłaszcza, że to nie stanowiło żadnego
    problemu mając na uwadze poprzedzający lot Premiera RP i
    towarzyszących mu osób na spotkanie z Premierem Rosji w tym samym
    miejscu kilka dni wcześniej. Następnie lub w ostateczności koniecznie
    kilka godzin wcześniej powinien polecieć inny "szpicowy samolot" BOR-
    u , z polskimi agentami fachowcami BOR w celu merytorycznego ustalenia
    w ostatniej chwili czy ze względów pogodowo-atmosferycznych,
    technicznego wyposażenia lotniska i sprawności działania lotniska w
    godzinach planowanego lądowania Prezydenckiego samolotu w Smoleńsku
    obszar ten spełnia warunki bezpieczeństwa. Definitywnie i ostatecznie
    ocenić bezpieczeństwo lądowania, tego Prezydenckiego samolotu w
    Smoleńsku, czy też wcześniejszemu określeniu awaryjnego lotniska
    uzgodnionego z władzami Rosji i także sprawdzeniu stanu tego lądowiska
    co w końcowej decyzji, powinno decydować przez BOR o ostatecznym
    lądowaniu Prezydenckiego samolotu, czy też nie lądowaniu na tym
    lotnisku w Smoleńsku lub innym zapasowym. Dodatkowo, nie sprawdzono
    terenu lądowania na okoliczność możliwości zamachu terrorystycznego z
    ziemi podczas lądowania, a także ukrytych w ziemi na osi lądowania
    ładunków wybuchowych lub innych urządzeń umożliwiających zamach
    terrorystyczny. Powszechnie wiadomo, że Polska oraz NATO uczestniczy w
    wielu misjach wojskowych w tym przeciwdziałaniu światowemu
    terroryzmowi. Gdy Prezydent USA członek NATO leci z misją do kraju
    niezbyt przyjaznego dla USA to 3 dni lub wcześniej do tego kraju leci
    transportowy samolot US Force, na którego pokładzie są samochody,
    własna karetka pogotowia, na pokładzie tego samolotu jest też sala
    operacyjna ...itd a
    ponadto, też specjaliści z biura ochrony Rządu USA, którzy sprawdzają
    stan techniczny lotniska pod każdym względem wraz z grupą tajniaków,
    którzy obstawiają lotnisko przed przylotem prezydenta co jest
    wcześniej uzgadniane z krajem odwiedzin. Każdy wyjazd prezydenta USA
    poza obszar Stanów Zjednoczonych jest przygotowywany przez cały sztab
    specjalistów, którego obrady można zobaczyć na filmach DVD
    znajdujących się w sprzedaży dla zwykłych przeciętnych ludzi w
    ogólnodostępnych sklepach z DVD. Na ogół do krajów "mniej
    bezpiecznych" lub niezbyt przyjaznych dla USA procedury misji
    prezydenta są przygotowywane z jeszcze większą dbałością i troską
    zabezpieczenia prezydenta , wiceprezydenta czy sekretarza stanu USA. W
    przypadku gdy z misją ma polecieć prezydent to wtedy lecą dwa samoloty
    Air Force One, tak aby potencjalni terroryści nie wiedzieli w którym
    konkretnie samolocie jest Prezydent USA. Ten drugi, Air Force One w
    ostatniej chwili ląduje na lotnisku najbliżej oddalonym od docelowego,
    na którym ląduje Prezydent i stanowi zabezpieczenie w nie
    przewidzianych sytuacjach. Ponadto teoretycznie ten pierwszy Air Force
    One jest na 100% sprawny, ale zawsze jest obawa że może być
    zaatakowany przez terrorystów, więc zawsze jest zabezpieczony drugim
    identycznym egzemplarzem Air Force One, który jest w gestii
    Wiceprezydenta USA, Sekretarza Stanu lub dla celów użycia
    nadzwyczajnego, gdy został uszkodzony ten pierwszy podstawowy Air
    Force One. Te podstawowe procedury środków zabezpieczenia
    bezpieczeństwa Prezydenta USA w czasie jego misji w samym USA i poza
    USA dosyć obrazowo pokazuje dokumentalno-historyczny film pt. "Secret
    Access: Air
    Force One DVD" który można kupić za jedyne $20, link tutaj:

    http://shop.history.com/detail.php
    p=71434&v=history&ecid=PRF-2100982&pa=PRF-2100982

    Polska, jako sojusznik USA i członek NATO powinno dążyć do wyrównania
    zasad bezpieczeństwa państw członków NATO ze względu chociażby na
    zapobiegnięcie światowego konfliktu nuklearnego w wyniku ataku na
    rezydenta państwa członka Sojuszu Północnoatlantyckiego. Polski BOR z
    pewnością posiada podobne procedury dla zabezpieczenia bezpieczeństwa
    podroży Prezydenta, o których jest mowa w powyższym dokumentalno-
    historycznym filmie skierowanym dla przeciętnego widza. Pomijając
    samego pilota widać jak na dłoni, że inne służby BOR kompletnie jakby
    celowo zignorowały tą konkretną misję Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i
    Dowódców poszczególnych rodzajów broni Wojska Polskiego.

    Na półkach księgarskich w USA jest ponadto to cały szereg innych
    filmów dokumentalno-historycznych na temat tego, jak zabezpiecza się
    bezpieczeństwo podróży zagranicznych najważniejszych urzędników
    administracji amerykańskiej, a naszego sojusznika. Polecam te filmy
    kupić i zapoznać się z wiedzą ogólnodostępną w celu zorientowania się
    do jakiego stopnia były dokonane zaniechania oraz świadczące o
    opieszałości obecnego szefa BOR-u gen. bryg. Mariana Janickiego a
    także Konstytucyjnej odpowiedzialności Ministrów i samego Prezesa Rady
    Ministrów za śmierć Prezydenta RP i innych osób znajdujących się na
    pokładzie samolotu : National Geographic: On Board Air Force One
    (2009) Cena: $18

    http://www.amazon.com/National-Geographic-Board-Air-
    Force/dp/B001O2UTU4

    /ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=12 71743360&sr=1-3 Air Force One: A
    History (Modern Marvels) [DVD] (1997)

    http://www.amazon.com/Air-Force-One-History-Marvels/
    dp/B000XZOJRC/ref=s

    r_1_11?ie=UTF8&s=dvd&qid=1271743 360&sr=1-11 Air Force One, Flight II
    - The Planes and the Presidents (1991)

    http://www.amazon.com/Air-Force-One-Flight-President
    s/dp/B00005T30T/ref
    =sr_1_12?ie=UTF8&s=dvd&qid=12717 43360&sr=1-12

    O tych sprawach zabezpieczeń Prezydenta USA i jego bezpieczeństwa był
    i jest bardzo dokładnie zorientowany obecny szef BOR-u, M. Janicki,
    gdyż brał on udział w procedurach przygotowania dwóch misji Prezydenta
    USA Georga W. Busha do Polski, gdy był szefem logistyki w BOR od 2001
    roku do 2007 roku, a następnie został najważniejszą osobą szefem BOR.
    Obecnie szef Biura Ochrony Rządu gen. bryg. Marian Janicki powinien
    być niezwłocznie aresztowany, aby uniemożliwić jemu zacieranie śladów
    swoich zaniedbań i zaniechań , które doprowadziły do śmierci
    Prezydenta III RP oraz pozostałych osób, które zginęły w tej
    katastrofie. Ponadto Jerzy Miller, obecny Minister Spraw Wewnętrznych
    oraz sam Donald Tusk jako premier powinni zostać zatrzymani i osadzeni
    w Areszcie Śledczym, gdyż to oni niezaprzeczalnie są współwinnymi,
    którzy swoimi bezprecedensowymi antykonstytucyjnymi zaniechaniami i
    zaniedbaniami na swoich stanowiskach doprowadzili do tej katastrofy w
    Smoleńsku, ale dramat ten doprowadził do naruszenia godności Państwa
    Polskiego na arenie międzynarodowej. Wcale nie należy sie zdziwić, a
    nawet domagać osadzenia w areszcie śledczym Donalda Tuska, Jerzego
    Millera, Mariana Janickiego pod zarzutem przyczynienia sie do
    katastrofy prezydenckiego samolotu Tu-154 w której zginęli Prezydent
    III RP , najważniejsi oficerowie Wojska Polskiego oraz najważniejsi
    urzędnicy administracji państwowej czyli razem 96 osób. Ponadto należy
    postawić zarzut i obciążyć odpowiedzialnością za tą tragedię Bogdana
    Klicha obecnego Ministra Obrony Narodowej, który współpracuje z BOR +
    SKW. Ta tragiczna katastrofa w dniu 10 kwietnia 2010 roku nosi
    wszelkie znamiona celowego ZAMACHU Stanu na Prezydenta III RP, gdyż w
    styczniu 2006 roku Donald Tusk odgrażał się Prezydentowi Lechowi
    Kaczyńskiemu, że w przyszłości "doprowadzi do takiego kryzysu
    politycznego w Polsce jakiego jeszcze Polska nie widziała" (powołany
    Rzad Tuska po wyborach 2007 roku próbował wielokrotnie ośmieszyć
    pozycje Prezydenta III RP a jednym z tych aktów była forma nie
    ustanawiająca finansowego budżetu Państwa w Konstytucyjnym terminie,
    wiec Prezydent ustawowo zagroził ustawowym rozwiązaniem Sejmu z
    ogłoszeniem nowych wyborów do Sejmu. Wyłoniły by one nowych posłów, a
    następnie nowy Rząd kompetentny do ustalenia najważniejszej sprawy-
    budżetu Państwa. Tusk groził Lechowi Kaczyńskiemu, że go obali i zrobi
    taka "zadymę" w Polsce, że
    Prezydent się nie połapie z rozumem - tak twierdził publicznie Tusk w
    styczniu 2008 roku. Mając niezaprzeczalne fakty groźby zostały
    spełnione i wygląda na to ze Donald Tusk razem z jego "ludźmi" właśnie
    doprowadził do takiego kryzysu politycznego poprzez śmierć Prezydenta
    III RP, dowódców Sztabu Generalnego Wojska Polskiego i wielu
    Konstytucyjnych Ministrów i urzędników oraz osób towarzyszących.
    Uzupełniając tylko niniejszy wniosek załączamy treść listu Pana Marka
    Stressenburg Kleciaka opublikowanego na stronach Radia Pomost w
    Arizonie, USA. Niniejsza opinia biegłego jednoznacznie potwierdza tezę
    zamachu. Jest to list otrzymany od specjalisty opracowującego systemy
    trójwymiarowej nawigacji, który rzuca nowe światło na możliwe
    przyczyny katastrofy lotniczej w Smoleńsku. Oto treść tego listu:
    "Jestem wykładowcą na Politechnice Hamburskiej i pracownikiem
    odpowiedzialnym za tzw. advanced research and development w Koncernie
    HarmanBecker Automotive Systems. Rozwijałem i wspóltworzyłem systemy
    trójwymiarowej nawigacji, dlatego też trudno mi sobie wyobrazić jak
    system TAWS, który był zainstalowany w samolocie Prezydenta może
    zawieść jeśli mu nie "pomóc".

    Analiza zdjęć zrobionych przez Sergieja Amelina:
    http://picasaweb.google.ru/Amlmt r/MWzNeJ#5459881356386012002, a
    konkretnie zdjęcie nr 45 pokazuje, że samolot leci tak, jak
    powinien. Prawidłowy jest i kierunek i wynikające z analizy
    poszczególnych uszkodzeń na pierwszych czubkach drzew, nachylenie
    horyzontalne maszyny przy podchodzeniu do lądowania. Rożnica polega na
    przesunięciu fazowym W płaszczyźnie XY o około 15 m do prawidłowego
    kursu, w płaszczyźnie Z o około -5m (maszyna jest za nisko). Aby
    oszukać nawigację pokładową należy użyć techniki o nazwie:
    "meaconing"; Recording and rebroadcast on the Receive Frequency to
    confuse Positioning. Polega ona na tym że sygnał satelity jest
    nagrywany i z niewielkim przesunięciem w czasie i z większą mocą niż
    sygnał satelity puszczany w eter na tej samej częstotliwości, na
    której nadaje satelita. Im mniejszy jest interwał czasu stosowanego
    meaconingu, tym trudniej jest go rozpoznać, a wynikiem jest błędne
    określenie własnego położenia. Jeśli zmiana pozycji jest niewielka (a
    tak było w przypadku tego lotu) to nawet inteligentny odbiornik typu:
    Receiver-Autonomous-Integrity-Monitoring nie jest w stanie tego
    szwindlu rozpoznać.

    Dla zainteresowanych: technika walki elektronicznej w sytemach gps
    opisana jest dobrze w książce z grudnia 2009: "Satellitennavigation"
    autorstwa: Hans Dodel, Dieter Häuptler

    Cytowaną technikę opisuje rozdział poniżej (w niemieckim oryginale).

    7.3.5 Jamming, Spoofing, Meaconing

    Funktionsstrung tritt in zwei Erscheinungsformen auf: Die Eigenstörung
    und die Fremdstörung. Das System stört seine eigenen Empfänger oder
    sie werden absichtlich von einem Jammer gestört, der ein Signal auf
    der Frequenz des Navigationssignals mit hinreichender Leistung (>-160
    dBW, die Sendeleistung eines Glühwürmchens in der Brunftzeit) richtet,
    sodass der Empfang übertönt wird (unmöglich gemacht wird). In einem
    nach dem Stand der Technik ausgelegten Empfänger nach dem Konzept der
    integrierten Navigation, dessen Leistung durch die Abwesenheit eines
    Einzelortungswertes unwesentlich beeinträchtit ist, bleibt das Jamming
    einer Satellitenfrequenz ohne merkliche Konsequenz. Vergleichweise
    schwerwiegende Folgen kann die Täuschung des Empfängers mit einem
    gefälschten Signal haben, was sdie Fehlortung zu Folge hat. Hierzu
    muss der Spoofer aber die genaue Signalstruktur und insbesondere die
    Bitfolge des Funkortungssignals präzise emulieren und einen im System
    akkreditierten Satellitenkennungscode (PRN) eines Satelliten
    produzieren, der glaubhaft an dieser Stelle der Hemisphere fliegt.
    Vergleichsweise trivial ist Meaconing (Recording and rebroadcast on
    the Receive Frequency to confuse Positioning: Das signal wird einfach
    vom Störer aufgenommen und mit geringem Zeitverzug wieder ausgesandt),
    die Täuschung unter Verwendung einer Kopie des Originalsignals. Das
    Satellitensignal wird aufgenommen und Zeitversetzt mit höherer
    Leistung auf der gleichen Frequenz wieder abgesetzt. Je kleiner der
    Zeitversatz dieses Meaconing, desto schwieriger ist es, selbst für den
    intelligenten Empfänger (Receiver-Autonomous-Integrity-M onitoring-
    Empfänger) den Schwindel zu erkennen. Die Fehlortung ist die Folge.
    Patrz także: http://en.wikipedia.org/wiki/Mea coning Successful
    meaconing can cause: Aircraft to be lured into "hot" (ambush-ready)
    landing zones or enemy airspace, ships to be diverted from their
    intended routes, bombers to expend ordnance on false targets, or
    ground stations to receive inaccurate bearings or position locations.
    Tłumaczenie: Skuteczny meaconing może spowodować sprowadzenie samolotu
    w gorącą" (przygotowaną zasadzkę) strefę lądowania albo w przestrzeń
    powietrzną wroga, okręty mogą być skierowane w innych kierunkach niż
    zamierzone, bombowce na inne fałszywe cele, a stacje naziemne
    otrzymywać niewłaściwe wskazania kierunku czy współrzędnych
    geograficznych. SYSTEM TAWS ma dokładność wysokości rzędu 1 metra. Nie
    można się z nim rozbić.
    Informacje techniczne opisuje np. strona:
    http://www.moving-terrain.de/pro dukte/module/mt-taws.html
    Z poważaniem,
    Marek Strassenburg Kleciak"

    W tym stanie rzeczy oraz jawności publicznie znanych powszechnie
    faktów Donald Tusk, powinien zostać osądzony z tych werbalnych i
    spełnionych kryminalnych gróźb pod adresem Prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego, niezależnie od prowadzonego śledztwa w tej sprawie.
    Pragnę nadmienić że sam jestem ofiarą jego kryminalnych zaniechań w
    przedmiocie kradzieży obiektów i nieruchomości m.in. wpisanych do
    Rejestru Zabytków Demokratycznym organem do tego typu ocen i wyroków
    jest Trybunał Stanu,
    który określi winę lub uniewinni Donalda Tuska i podległych Ministrów
    od zarzutów zaniechań i zaniedbań oraz spełnionych gróźb karalnych
    osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo Prezydenta RP i innych osób w
    Rzeczpospolitej.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1