    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: USA TRANSFERY .. bylo: Jak przeslac $ na PayPal?
    Date: Sun, 06 Jul 2003 22:49:24 GMT

    In article <2...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl says...
    > Kogo poje**** i twierdzi, ze nie ma przelewow??
    > Ja dokonuje przelewow i sa darmowe na jaka kolwiek sume. Tam jest:
    > - make payment
    > - make transfer
    > - wire transfer
    >
    > PAyment to jest poprostu zaplacenie rachunkow: wode, gaz, telefon, mandaty, etc.
    > Transfer to zwykly przelew kasy. Zarowno payment i transfer zajmuja 3-4 dni.

    NO WLASNIE! A dowiadywales sie jak fizycznie dokunuja takich platnosci?
    Zobacz moj post na temat "zaginionej" platnosci za telefon komorkowy
    AT&T. Co prawda zlecenie zostalo zlozone elktronicznie ale bank wysyla
    CZEK (i to mi sie nazywa transfer "elektroniczny"!! Te elektrony to
    musza byc jakies ospale)

    Jesli bank ma za mnie wyslac czek do banku po przeciwnej stronie ulicy i
    taki "transfer" ma trwac 3-4 dni - to ja dziekuje za taki transfer. Wole
    sam przejsc sie na druga strone ulicy i zdeponowac ten czek, a jezeli
    juz jestem AZ tak leniwy to czek moge wsadzic do koperty i sam sobie go
    wyslac do banku.

    Probowales kiedys zrobic "transfer" na rachunek czekowy w innym banku?
    Jak na razie zarowno Bank of America jak i Wells Fargo odmowily mi
    takiego transferu pomiedzy kontami osobistymi (zarowno wlasnymi kontami
    jak i kontami osob trzecich)

    AP