  • 41. Data: 2012-05-31 14:12:28
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Macie jakieś specjalne apteki dla gejów ?

    Wejście jest od zaplecza. Ale reklama, jak zwykle, z przodu.

  • 42. Data: 2012-05-31 14:19:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nic nie zrozumiałeś. Pretensje są dlatego bo "bardziej prawdopodobne" nie
    > znaczy "pewne". A żeby było sprawiedliwie i moralnie - powinno.

    A ty zrozumiałeś? Pretensje są, bo podchodzicie do giełdy jak do rzutu
    kostką. To nie szulernia, że kurs ustalisz sobie rzutem monetą.

    kc

  • 43. Data: 2012-05-31 14:19:47
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Maj, 14:01, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

    > Jesteś gejem. To oczywiste. Twoja "panienkowa" mantra pokazuje co Ci siedzi
    > we łbie. Dla jasności - ja niczego do gejów nie mam,

    panienka, ja wprost przeciwnie, brzydzę się pedrylami jako osobnikami
    występującymi przeciwko boskiemu porządkowi natury

    amen

    poza tym, że się

  • 44. Data: 2012-05-31 14:26:16
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wejście jest od zaplecza. Ale reklama, jak zwykle, z przodu.

    :-) świetne!

    pozdr.
    sys29

  • 45. Data: 2012-05-31 14:30:17
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A ty zrozumiałeś? Pretensje są, bo podchodzicie do giełdy jak do rzutu
    > kostką. To nie szulernia, że kurs ustalisz sobie rzutem monetą.
    >
    > kc

    Giełda to nie chaos, a dowodem na to jest właśnie wykładnik Hursta,
    który nieraz jest znacznie większy od granicznego 0,5.

    pozdr.
    sys29

  • 46. Data: 2012-05-31 14:30:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > A ty zrozumiałeś? Pretensje są, bo podchodzicie do giełdy jak do rzutu
    > kostką. To nie szulernia, że kurs ustalisz sobie rzutem monetą.

    Jak ja źle rozumiem podejście do giełdy to Ty jakie masz z tego straty?
    Dlaczego Ci zależy bym miał takie samo podejście do giełdy jak Ty? Skąd Twój
    wniosek, ze ja ustalam kurs na giełdzie i to do tego posługując sie rzutem
    monetą? Chyba gadasz sam ze sobą.

  • 47. Data: 2012-05-31 16:01:46
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > amen

    Jak tam pedałku Twoje longi na edzia ? Pytam bez złośliwości, bo szczerze
    życzę Ci sukcesów. Jako zarobiony głupek będziesz jeszcze bardziej zabawny.
    Dziwię się tylko, że w tak silnym trendzie zająłeś pozycje przeciwne.
    Edzio ma problem z 1,24 i nie wygląda to najlepiej. To samo S&P500. Futy
    spierdoliły się w szybkim tempie o ponad 10 punktów. Gdybyś pozostał
    na szortach, to mógłbyś się teraz wymądrzać i na liście byłoby weselej.
    A tak ... smutek.
    Mimo, że się Tobą brzydzę, życzę Ci powodzenia.

    pozdr.
    sys29

  • 48. Data: 2012-05-31 18:46:33
    Od: ichi <a...@d...gh>

    sys29 wrote:

> [...]

    Trend trwa w czasie, jego odwrócenie jest jakimś punktem na osi czasu. Można
    powiedzieć, że trendy trwają nieskończenie dłużej aniżeli odwrócenia
    trendów. Częstość występowania zmian kierunku tego faktu nie zmienia. Zatem
    kontynuacja trendu jest nieskończenie bardziej prawdopodobna aniżeli jego
    odwrócenie.

    :)

    --
    ichi

  • 49. Data: 2012-05-31 19:07:10
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ichi <a...@d...gh> napisał(a):

> [...]
    > kontynuacja trendu jest nieskończenie bardziej prawdopodobna aniżeli jego

    Przekonałeś mnie, bardzo logiczne. :) Tylko jak to zastosować do gry?

    Weźmy dzisiejsze notowania serii kontraktów. FW20U12 zachował się zgodnie z
    trendem, gorzej, pokazuje,że należało sprzedać po 2004, a M12, że kupić. I
    co, każdy pójdzie w swoją stronę? No, ale prawdopodobieństwo więc M12 musiał
    się wygłupić.

    kc

  • 50. Data: 2012-05-31 19:18:17
    Od: "kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > trendem, gorzej, pokazuje,że należało sprzedać po 2004, a M12, że kupić. I
    > co, każdy pójdzie w swoją stronę? No, ale prawdopodobieństwo więc M12

    I tu jest sedno sprawy. Obydwa zostały zatrzymane przez jakąś kreskę trendu,
    chodzi tylko o to, który to trend, z jakiego okresu czasowego. Codziennie
    kurs opiera się o jakąś kreskę, inaczej nie zatrzymałby się wcale.

    kc