    From: "Marek J" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA!!! mBank pustelnik trophy... UWAGA!!!
    Date: Sat, 31 Aug 2002 20:43:31 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.153.206

    > Czyli osoby które wypełnią wniosek w ostatnich dniach serpnia nie beda
    > zaliczone do konkursu. Do 31 ma być umowa juz podpisana!!! Dzwoniłem przed
    > chwilą do mBanku, mało co się nie pobiłem z miłą panią z mLinii ze mi
    > przepadł koło nosa aparacik cyfrowy. Jak nie wierzycie to zadzwońcie... ;)

    To następna wypowiedź Marka:

    --------- cytat ---------
    jeśli chodzi o:

    - wnioski internetowe to sprawa jest prosta, nawet osoba która wyśle wniosek
    (poprawnie wypeniony) o 23:59 w sobotę będzie zaliczona w konkursie,
    oczywiście jeśli pozostałę warunkik konkursu są spełnione.

    - umowy wydrukowane ze strony muszą być zarejestrowane najpóźniej w piątek w
    systemie, więc w tym przypadku biorąc pod uwagę ilość czasu, który jest
    niezbędny przez Pocztę do dostarczenia przesyłki, nie pozostło dużo czasu,
    źródło: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=375
    52&t=37385&v=t

    --
    Marek