  • 1. Data: 2004-11-25 11:55:56
    Temat: Ubezpieczenie NW i na życie? Co wybrać?
    Od: "slawpiwo" <s...@p...onet.pl>

    Dzisiaj otrzymałem ofertę z Raiffeisen Bank, w którym posiadam konto.
    Zaproponowano mi ubezpieczenie NW w wysokości 150 tys zł a jeśli nieszczęśliwy
    wypadek jest związany ze zdarzeniem komunikacyjnym to kwota ta wynosi 300 tys.
    Mogę ubezpieczyć całą rodzinę za 78 zł miesięcznie co oznacza, że jeśli
    straciłbym wraz z żoną życie w wypadku samochodowym to naszemu dziecku
    wypłacana jest kwota 600 tys zł.
    Nie wiem jak odnieść tą ofertę do klasycznych ubezpieczeń na życie. Nie wiem
    czy się na nią zdecydować czy może jednak skorzystać z usług towarzystw
    ubezpieczjących życie a jak tak to jakich. Może też ktoś wie gdzie można
    uzyskać porównanie ofert takich towarzystw. Proszę o opinie na ten temat.