  • 11. Data: 2009-09-12 11:34:41
    Temat: Re: Ubezpieczenie assistance gold w Citibanku
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    news:h8fvbv$lfv$1@achot.icm.edu.pl...
    > a przyzwoite terminowe moto-assitance mozna kupic w pzu.
    > porownaj sobie owu:
    > http://www.pzu.pl/?nodeid=produkt_pzu_sa&group_id=40
    &category_id=29809&prod_id=1707

    ile to kosztuje?

  • 12. Data: 2009-09-12 12:02:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    sensei wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    http://www.pzu.pl/?nodeid=produkt_pzu_sa&group_id=40
    &category_id=29809&prod_id=1707

    > ile to kosztuje?

    dwa lata temu, za miesieczne ubezpieczenie na samochod klasy kombi
    zaplacilem kilkanascie euro. jakie sa teraz ceny, to musisz dopytac.

  • 13. Data: 2009-09-12 13:13:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:19:05 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Myślę, że w rozumieniu OWU podróż taksówką poza granicami kraju nie jest
    > podróżą zagraniczną. Ważne, byś przekraczał każdą granicę korzystając z
    > usług zawodowego przewoźnika, za którego usługi zapłacisz taką kartą.

    A tak w ogóle to warto zapoznać się właśnie z OWU, tam takie pojęcia
    powinny być zdefiniowane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-09-12 19:54:45
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    > IMHO ubezpiecznenie do kart Silver i Gold w Pekao SA jest całkiem niezłe,
    > choć bank niestety generalnie raczej dziwny.
    >
    > Ochrona ubezpieczeniowa działa cały czas pobytu za granicą (RP lub kraju
    > stałego pobytu), niezależnie od tego w jaki sposób opłacono podróż, jak
    > długo trawała i czy dotarliśmy tam samolotem, samochodem czy też per
    > pedes. :)
    >
    > Pakiet został przejęty chyba wraz z kartami BPH bowiem i ubezpieczyciel
    > jest ten sam (Hestia), i OWU dziwnie podobne.

    Na szczęście przy karcie Pekao Shell Gold pozostał stary poczciwy
    pakiet z Allianz.
    Ubezpieczenie Hestii jest uboższe.

    Dobry pakiet ubezpieczeniowy mają też karty Nordea.

  • 15. Data: 2009-09-12 19:59:55
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 11 Wrz, 22:57, Michal <m...@n...org> wrote:
> [...]
    > nie przyjmuje płatności kartami?
    >
    > A co, jeśli poleciałem do kraju A, zapłaciwszy kartą za bilet, a potem
    > do kraju B, zapłaciwszy gotówką i pech chciał, że zachorowałem w kraju
    > B? Ewentualnie inne możliwe kombinacje typu podróż samolotem + podróż
    > samochodem?
    >
    > Te warunki są podstępne i chcące ewidentnie naciąć posiadacza czy tylko
    > mi się wydaje? Warunki w żaden sposób nie definiują "płatności za podróż"...
    >
    > Jakie karty kredytowe oferują naprawdę uczciwe i sensowne ubezpieczenia
    > podróżne, bez tego typu atrakcji? A może to ubezpieczenie jest fajne

    Zauważ, że ubezpieczenie przy kartach Citi tylko oferuje
    zorganizowanie pomocy medycznej, ale nie pokrywa kosztów leczenia.
    Jedyny plus tego ubezpieczenia to ubezpieczenie opóźnienia w
    dostarczeniu bagażu (wypłacają odszkodowanie a nie zwracają koszty
    zakupu niezbędnych rzeczy). Minus to konieczność opłacenia podróży
    kartą i do tego to ubezpieczenie kosztuje niemało, bo 6,50 PLN. Dla
    mnie uczciwe byłoby, albo konieczność opłacenia podróży kartą albo
    opłacenie ubezpieczenia. Oba warunki jednocześnie dla mnie są nie do
    zaakceptowania.

  • 16. Data: 2009-09-14 07:14:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeżeli jakoś specjalnie dużo się nie podróżuje to lepiej mieć zwykłą kk
    (w sensie nie gold/plat i wyżej) i samemu wykupywać sobie ubezpieczenie
    jakie akurat jest najbardziej potrzebne i wygodne. Podejrzewam, że o
    wiele taniej wyjdzie ;)

    Xenocide