    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie towarów w VW Bank
    Date: 17 Jun 2003 17:57:23 +0200

    Jestem ciemną masą w tym temacie. Czy może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z
    ubezpieczeniem towarów zakupionych kartą VW Banku?
    Dajmy na to skradną mi urządzenie zakupione za pomocą karty. Czy zwrócą mi
    pieniądze za kradzież? Albo dajmy na to kupię sobie coś do jedzenia i się
    zatruję. Czy wtedy mój żołądek jest ubezpieczony?
    Do czego te ubezpieczenie się odnosi i jak w praktyce je można wykorzystać w
    normalnym życiu? Czy to jest przydatne? Czy tylko magiczne hasło reklamowe?