  • 1. Data: 2007-05-10 07:55:48
    Temat: Ubezpieczenie w Nordea Zycie
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy ktos dysponuje może tekstem umowy ubezpieczenia na zycie (w praktyce NNW) do
    kredytu hipotecznego w Nordea?
    THX

  • 2. Data: 2007-05-10 09:57:21
    Temat: Re: Ubezpieczenie w Nordea Zycie
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Pytam, bo jest strona z różnymi dokumentami:
    http://www.nordeazycie.pl/files/
    poza akurat tym jednym, który nazywa się Szczególne warunki grupowego ubezpieczenia
    na życie osób zaciagających kredyty
    hipoteczne (2 strony).
    Mam skan z faksu, ale kompletnie nieczytelny.
    THX

  • 3. Data: 2007-05-10 10:25:56
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Uff, nie ma to jak pogadać sam ze sobą, ale już dostałem bezposrednio z TU, m.in.:

    Rozdział 5: Wyłaczenie i Ograniczenie Odpowiedzialnosci Nordea
    § 5
    1. Nordea nie ponosi odpowiedzialnosci z tytułu zgonu Ubezpieczonego, jesli nastapił
    on w zwiazku lub jest nastepstwem:
    6) uprawiania przez Ubezpieczonego sportów motorowych, motorowodnych, lotniczych, w
    tym lotniarstwa, spadochroniarstwa i
    szybownictwa, wspinaczki górskiej i skałkowej, sportów walki, podnoszenia cieżarów,
    speleologii, nurkowania, skoków na
    linie oraz skoków do wody oraz innych niebezpiecznych sportów;

    Rozdział 12: Swiadczenie Ubezpieczeniowe i jego wypłata
    § 13
    2. Swiadczenie Ubezpieczeniowe jest równe:
    1) piecset złotych, w przypadku zgonu Ubezpieczonego z przyczyn innych niż
    Nieszczesliwy Wypadek;
    2) Sumie Ubezpieczenia, w przypadku zgonu Ubezpieczonego wskutek Nieszczesliwego
    Wypadku.