  • 1. Data: 2007-05-10 07:18:48
    Temat: (Hipoteczny) Kredyt B. czy Nordea ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jak myslicie, 30 lat, CHF:

    Nordea:

    Prowizja 1,2%
    Marża 0,9% p.a. (z wliczonym ubezpieczeniem NNW, bez NNW 0,85%)
    + Ubezpieczenie hipoteki 1% p.a. (do czasu wpisu)
    + za niski wkład własny 0,5% p.a. (do czasu 20%)

    Kredyt B.:

    Prowizja 0%
    Marża 1,05% (w tym ubezpieczenie na zycie "gratis" na 1/2 kwoty kredytu)
    + Ubezpieczenie hipoteki 0,07% miesięcznie

  • 2. Data: 2007-05-10 07:25:34
    Temat: Re: (Hipoteczny) Kredyt B. czy Nordea ?
    Od: Quental <a...@g...com>

> [...]
    > Marża 1,05% (w tym ubezpieczenie na zycie "gratis" na 1/2 kwoty kredytu)
    > + Ubezpieczenie hipoteki 0,07% miesięcznie

    Marża w obu bankach narzucana na to samo (LIBOR3M czy 6M)?
    W KB nie ma ubezpieczenia niskiego wkładu własnego???

    Jeśli obie odpowiedzi TAK - to na pierwszy rzut oka oferty są dość
    porównywalne, ale trzeba by zrobić excelka z porównaniem :)
    Daj więcej informacji.

  • 3. Data: 2007-05-10 07:49:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    KB troche inaczej policzyło wkład własny i im nie brakuje (ciut obniżona kwota
    kredytu z tego powodu).
    Nordei brakuje mimo iz już wpłacone 10% (tu akurat N. leci trochę w kulki, bo
    wychodzi 0,5% od kwoty CAŁEGO kredytu za
    brakujące 10%, co daje przy LTV=0,7 "karę" aż 3,5% p.a., ale w praktyce przez niecały
    rok).

    Czy ubezpieczenie na życie w Kredyt B. do kredytu hipotecznego jest coś warte?
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-10 12:50:36
    Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl>

    In article <f1ugmp$63i$1@news.wp.pl>, " 666" <j...@w...eu> wrote:

    > Jak myslicie, 30 lat, CHF:
    > Nordea:Prowizja 1,2%
    > Mar›a 0,9% p.a. (z wliczonym ubezpieczeniem NNW, bez NNW 0,85%)
    > + Ubezpieczenie hipoteki 1% p.a. (do czasu wpisu)
    > + za niski wk˝ad w˝asny 0,5% p.a. (do czasu 20%)
    >
    > Kredyt B:.Prowizja 0%
    > Mar›a 1,05% (w tym ubezpieczenie na zycie "gratis" na 1/2 kwoty kredytu)
    > + Ubezpieczenie hipoteki 0,07% miesi´cznie

    Jaka wartosc inwestycji i jaki kredyt do tego?

    Wlasnie negocjuje z KB obnizenie marzy, mam obecnie 2%, jak bralem to
    kredyt byl na 100% inwestycji, obecnie zadluzenie to ok. 45% wartosci
    nieruchomosci. Czekam na odpowiedz, wiec jak bedzie niezadawalajaca to
    bede sie powolywal na Twoj casus :)

    Kris

  • 5. Data: 2007-05-10 14:03:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Podobny przypadek znajdziesz tu:
    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?p=1793095&s
    id=2435fc95887d3f0542f0e9d586ae8b6b
    JaC

  • 6. Data: 2007-05-10 20:06:28
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):

    > Czy ubezpieczenie na życie w Kredyt B. do kredytu hipotecznego jest coś warte?

    pod warunkiem, że umrzesz :)))

    PG

  • 7. Data: 2007-05-10 20:17:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To wiadomo, ale po pierwsze:
    Z jakich przyczyn (czy naturalnych też) ?
    Po jakim czasie od przykładowo nieszczęśliwego wypadku (np. może być ograniczenie, że
    musisz umrzeć do 6 miesięcy od
    nieszczęśliwego wypadku, będącego przyczyną Twojej późniejszej śmierci).
    JaC

  • 8. Data: 2007-05-10 20:34:37
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > ograniczenie, że musisz umrzeć do 6 miesięcy od
    > nieszczęśliwego wypadku, będącego przyczyną Twojej późniejszej śmierci).

    Tak trudno jest poprosić w oddziale o OWU?

  • 9. Data: 2007-05-11 10:09:00
    Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl>

    In article <f1v8ck$hts$1@news.wp.pl>, " 666" <j...@w...eu> wrote:

    > Podobny przypadek znajdziesz tu:
    > http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?p=1793095&s
    id=2435fc95887d3f0542f0e9d
    > 586ae8b6b
    > JaC

    A dlaczego nie odpowiesz na pytanie?

    Kris

  • 10. Data: 2007-05-16 08:15:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Poprosić, w BANKU ??
    Łatwo :-)
    Dostać ??
    Trudno ;-))
    JaC
    PS. Oddział przysłał zupełnie nieczytelny faks (dwukrotnie faksowany, przez
    posrednika, bo oddział nie zniża się do
    kontaktu bezposrednio z klientem) i to czcionką 6 pkt ., za to centrala się spisała i
    przysłała e-mailem...