  • 1. Data: 2010-08-05 19:38:10
    Temat: Ubezpiecznie podrozne na wakacje w Citi - opinie
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Citi oferuje ubezpieczenia podrozne na wakacje dla posiadaczy KK we
    wspolpracy z zewnetrzna firma:
    https://standalone-plugandsell.europ-assistance.com/
    media/pl/CITIBANK/Site/

    Ktos moze juz patrzyl na warunki i widzi jakies plusy lub minusy?
    Wkrotce bede cos kupowal i zastanawiam sie m.in. nad oferta Citi.
    Chyba, ze macie cos lepszego do polecenia?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-08-05 19:43:57
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Marcin wrote:

> [...]
    > Wkrotce bede cos kupowal i zastanawiam sie m.in. nad oferta Citi.
    > Chyba, ze macie cos lepszego do polecenia?

    na terenie unii karta EKUZ i kilka ojro w kieszeni powinno wystarczyc.

  • 3. Data: 2010-08-06 06:59:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 21:38:10 +0200, Marcin napisał(a):

    > Wkrotce bede cos kupowal i zastanawiam sie m.in. nad oferta Citi. Chyba,
    > ze macie cos lepszego do polecenia?

    Elvia jest bardzo dobra, no i działa, bo sprawdzałem ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-08-06 08:00:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 21:38:10 +0200, Marcin napisał(a):
    > Citi oferuje ubezpieczenia podrozne na wakacje dla posiadaczy KK we
> [...]

    A nie jest tak jak zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
    zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
    tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2010-08-06 08:42:11
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 08:00:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > A nie jest tak jak zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
    > zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
    > tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą...

    A tak jest zwykle?
    Bo jak patrzę np. na SWU Podróżnego do polbankowego golda to nie ma tam
    słowa o użyciu karty.
    http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/swu-po
    droz.pdf

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-08-06 09:16:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 10:42:11 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > A tak jest zwykle?
    > Bo jak patrzę np. na SWU Podróżnego do polbankowego golda to nie ma tam
> [...]

    Różnie jest z tymi ubezpieczeniami, ale jak to kiedyś była dyskusja na
    grupie, to wyszło ogólnie, że za dobre to one nie są i lepiej po prostu
    zakupić sobie osobno coś we własnym zakresie.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-08-06 19:42:11
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-08-06 10:00, Jacek Osiecki pisze:
    > zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
    > zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
    > tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą

    Nie. Tu wykupujesz ubezpiecznie na konkretny termin. Jest data od i data
    do. Akurat takie na wyjazd wakacyjny.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2010-08-08 15:41:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Sie, 21:42, Marcin <n...@n...ru> wrote:
    > Witam

    > Nie. Tu wykupujesz ubezpiecznie na konkretny termin. Jest data od i data
> [...]

    Strasznie drogie te ubezpieczenia kupowane na jeden wyjazd. Ceny
    odstają od cen rynkowych u innych ubezpieczycieli.
    Dla częściej wyjeżdżających niż raz w roku, jest też stała miesięczna
    opłata, coś na wzór Pakietu Bezpieczeństwa, tego za 6,50 PLN, tyle, że
    to ubezpieczenie kosztuje 10 złotych miesięcznie.
    Przy Lotowskich kartach ubezpieczenie jest ważne na całym świecie, a
    przy pozostałych w Europie. Na osłodę do pozostałych kart dołączają
    samochodowe assistance.
    Poraz pierwszy w CItku to ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia, nie
    tylko organizację leczenia.
    Sumy ubezpieczenia są porządne.