  • 1. Data: 2010-07-02 18:51:50
    Temat: Uff za chwile koniec kampanii.
    Od: macieks <m...@g...com>

    Może będzie spokój.

    Dzisiaj mnie rozwaliło, że Gierek był cool.
    Masakra...

  • 2. Data: 2010-07-02 18:59:40
    Temat: Re: Uff za chwile koniec kampanii.
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    macieks wrote:

    > Może będzie spokój.
    >
    > Dzisiaj mnie rozwaliło, że Gierek był cool.
    > Masakra...

    Ciekawe jak daleko można pójść dla władzy? Chyba jednak znacznie dalej :)

  • 3. Data: 2010-07-02 19:08:24
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Dzisiaj mnie rozwaliło, że Gierek był cool.
    > Masakra...

    O fuck. Teraz się dopiero dowiedziałem:

    Niech żyje Edward Gierek!
    http://prawica.net/opinie/22546

    "[...] Jarosław Kaczyński powiedział w Sosnowcu, mieście lewicy i ośrodku
    kultu Edwarda Gierka, że były I sekretarz KC PZPR był "komunistycznym, ale
    jednak patriotą". Zaznaczył, że choć jako działacz opozycji demokratycznej
    był czynnym przeciwnikiem Edwarda Gierka, cenił w nim m.in. to, że "opozycję
    jakoś tam tolerował, a nie zamykał do więzienia", co - jak mówił - było w
    komunizmie bardzo rzadkie; przede wszystkim jednak cenił to, że Gierek
    "chciał siły Polski". - Śmiano się często z tego 10. miejsca na świecie. A
    ja się z tego nie śmiałem. Ja wiedziałem, że to nieprawda, ale uważałem, że
    to zdrowa ambicja - mówił Kaczyński. [...]".

    Cimoszewicz w PO, Gierek w PiS-ie .... ech ...
    Kurwa ... można dostać obrzydzenia.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-07-02 19:11:53
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Cimoszewicz w PO, Gierek w PiS-ie .... ech ...
    > Kurwa ... można dostać obrzydzenia.

    Nie skurwisz się, i nie naobiecujesz cudów to dostaniesz 2%.
    Pierdolona polityka.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-07-02 19:51:22
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Pierdolona polityka.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Ot co.
    I dlatego nie warto marnować SWOJEGO życia dla tych kmiotków z prawa,
    lewa i środka.

    Prezydent jakich byśmy nie używali wielkich słów, tak po prawdzie
    gó...no może, a 5-cio letnia przechowalnia dla najbliższych ziomków
    zawsze się znajdzie.

  • 6. Data: 2010-07-02 20:48:22
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > to zdrowa ambicja - mówił Kaczyński. [...]".
    >
    > Cimoszewicz w PO, Gierek w PiS-ie .... ech ...

    mozna mozna...

    "SZKODA ŻE KAMAPNIA BYŁA TAKA KRÓTKA I kaczyński jarosław NIE ZDĄŻYŁ
    ZREHABILITOWAĆ stalina, franco, torquemady, judasza i heroda"

    ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2010-07-03 22:33:12
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > "SZKODA ŻE KAMAPNIA BYŁA TAKA KRÓTKA I kaczyński jarosław NIE ZDĄŻYŁ
    > ZREHABILITOWAĆ stalina, franco, torquemady, judasza i heroda"
    >
    > ;)

    A tu taki cytat z "Korespondenta.pl" ...

    "[...] Jeszcze trochę, to politycy będą nastawiać dupy, by przyciągnąć
    do siebie pedałów i inne cioty. Nie ważne, jacy wyborcy (więźniowie,
    psychicznie chorzy, pedały, zbrodniarze komunistyczni). Ważne, że
    będzie się przy żłobie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-07-04 11:16:42
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Jul 4, 12:33 am, Endriu <a...@g...com> wrote:
    > "[...] Jeszcze trochę, to politycy będą nastawiać dupy, by przyciągnąć
    > do siebie pedałów i inne cioty.

    "Jeszcze trochę"? Słyszałeś o niejakim Baracku-O?
    http://pride.barackobama.com/

  • 9. Data: 2010-07-04 13:32:40
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > do siebie pedałów i inne cioty. Nie ważne, jacy wyborcy (więźniowie,
    > psychicznie chorzy, pedały, zbrodniarze komunistyczni). Ważne, że

    moze nie nadstawianie dupy ale... ;) :

    http://suicidegirls.com/news/politics/21372/

    pozdrawiam
    SlawcioD