  • 1. Data: 2008-05-10 16:08:52
    Temat: Ukrycie danych adresow przy przelewie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy da sie zrobic tak, ze wysylajac przelew z Multibanku lub mBanku
    odbiorca nie widzi mojego adresu ? Wiem, ze takie cos funkcjonuje w
    Lukasie (tzn. nie pokazuje mi sie adres nadawcy przelewu).

    Wynika to z tego, ze po prostu nie zawsze chce ujawniac swoj adres jesli
    komus wysylam jakis przelew.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-05-10 16:25:50
    Temat: Re: Ukrycie danych adresow przy przelewie
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g04hu2$rvt$2@news.onet.pl...
> [...]
    > Lukasie (tzn. nie pokazuje mi sie adres nadawcy przelewu).
    >
    > Wynika to z tego, ze po prostu nie zawsze chce ujawniac swoj adres jesli

    Nie wiem czy tak sie da, ale w zaleznosci od skali i rodzaju operacji, ktore
    zamierzasz prowadzic sa jeszcze takie opcje:
    1) Wplata w okienku
    2) Wplata na poczcie
    3) Konto na slupa

    pozdr

  • 3. Data: 2008-05-10 16:39:15
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Wynika to z tego, ze po prostu nie zawsze chce ujawniac swoj adres jesli
    > komus wysylam jakis przelew.

    Nie da się. W tych bankach do takich celów tylko rachunek na mniej lub
    bardziej wirtualne dane trzeba sobie założyć.

    marekz

  • 4. Data: 2008-05-11 08:19:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Nie da się. W tych bankach do takich celów tylko rachunek na mniej lub
    > bardziej wirtualne dane trzeba sobie założyć.

    A jest jakis bank z kontem za 0 zl (przelewy moga byc platne), w ktorym
    da sie cos takiego zrobic ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-11 09:32:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A jest jakis bank z kontem za 0 zl (przelewy moga byc platne), w ktorym da
    > sie cos takiego zrobic ?
    Inteligo tylko przy specyficznym korzystaniu moze byc za zero, ale jest tam
    tak przy przelewach Quick Money (Inteligo-Inteligo) dane adresowe nadawcy
    nie pojawiaja sie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2008-05-11 09:42:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > A jest jakis bank z kontem za 0 zl (przelewy moga byc platne), w ktorym da
    > sie cos takiego zrobic ?

    Z tego co mi się udało ustalić rok temu, w PL nie ma takiej możliwości w
    żadnym banku. Nie podejrzewam aby od wtedy, zmieniło się coś na lepsze.

    W dawnych dobrych czasach te dane dawało się edytować w mBanku ale te czasy
    już minęły.

    marekz

  • 7. Data: 2008-05-11 14:01:28
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mozna edytowac w banku z kropka.
    Co więcej, uczynna pracowniczka w marmurku wyedytowała adres klienta, zrobiła przelew
    do U.S. z adresem zamieszkania
    (tak chciał klient opłacający PCC, żeby biurestwu w US się nie pomyliło), po czym
    znów wyedytowała i wróciła do starego
    adresu.
    3 in 1 wash & go :-))
    JaC