  • 1. Data: 2008-05-10 19:09:59
    Temat: Re: mille amex gold...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekE320 napisał(a):
    > Zlozylem wniosek o przeniesienie, oddzownili po 15min, zanioslem kilka
    > dni pozniej do oddzialu zestawienia z przenoszonych kart. I co teraz?
    > Mam czekac na jakis telefon? Ile to moze potrwac? A moze ich jakos
    > pospieszyc...

    Teraz to przyjdzie albo karta albo pismo,ze karty nie daja. Trwa to
    roznie, wiele zalezy od poczty.

    A ten AmEx to fajny szkoda, ze w wiekszosc sklepow nie jest akceptowalny :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-05-10 19:11:55
    Temat: mille amex gold...
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

  • 3. Data: 2008-05-10 19:39:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > A ten AmEx to fajny szkoda, ze w wiekszosc sklepow nie jest akceptowalny :)

    Rozpoczely sie przymiarki do nowej europejskiej organizacji wydajacej
    karty - to bedzie kolejna zabawka do wymian :))))

  • 4. Data: 2008-05-10 20:06:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g04teo$pu8$1@news.onet.pl...

    > A ten AmEx to fajny szkoda, ze w wiekszosc sklepow nie jest akceptowalny
    > :)

    Nie przesadzaj... ja jakos nie mam wielkich problemow z placeniem Amexem.
    Ja w tym miesiacu mam zamiar uzywac tych powszechnie uznawanych za rzadko
    akceptowane kart.... bede wyciagal w nastepujacej kolenosci Diners Club,
    Amex, VISA. Zobaczymy jak czasto bede musial siegac po ostatnia z nich.

    MK

  • 5. Data: 2008-05-11 07:05:55
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g04teo$pu8$1@news.onet.pl...
    > Teraz to przyjdzie albo karta albo pismo,ze karty nie daja. Trwa to
    > roznie, wiele zalezy od poczty.

    Hmm, myslalem, ze bede mogl odebrac karte w oddziale i bedzie szybciej...

  • 6. Data: 2008-05-11 07:13:25
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hmm, myslalem, ze bede mogl odebrac karte w oddziale i bedzie szybciej...

    u mnie pocztą, trzy tygodnie, albo nawet trochę więcej.

    na pocieszenie: byłem chyba wyjątkiem, nikt tak długo nie czekał.

    --
    J'entends ton coeur

  • 7. Data: 2008-05-11 08:17:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > rzadko akceptowane kart.... bede wyciagal w nastepujacej kolenosci
    > Diners Club, Amex, VISA. Zobaczymy jak czasto bede musial siegac po

    Moj znajomy zaprosil ludzi do restauracji i wybral sie tam tylko z
    Dinersem (tak, debil z niego). Oczywiscie teoretycznie mozna bylo placic
    ta karta ale w praktyce okazalo sie to niemozliwe i musialem mu jechac z
    odsiecza. Oczywiscie jak komfortowa dla niego to byla sytuacja nie ma co
    wspominac.

    Ja mialem podobnie z AmExem na szczescie mialem ze soba jeszcze VISE.

    Po tych wydarzeniach zarowno Diners jak i AmEx to dla mnie tylko egzotyka.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-05-11 08:18:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekE320 napisał(a):
    > Hmm, myslalem, ze bede mogl odebrac karte w oddziale i bedzie szybciej...

    Tez mozna. Ja tak odbieralem wlasnie AmEx'a. ZTCP to trwalo to 3 czy 4
    dni. Dostalem telefon z oddzialu ze karta juz jest.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-05-11 08:28:19
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 11 May 2008 09:13:25 +0200, Konrad N>S> napisał(a):

    > Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > u mnie pocztą, trzy tygodnie, albo nawet trochę więcej.
    >
    > na pocieszenie: byłem chyba wyjątkiem, nikt tak długo nie czekał.

    Ja czekałem 6 tygodni :)

  • 10. Data: 2008-05-11 10:37:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g06aeq$lsv$1@news.onet.pl...

    > Po tych wydarzeniach zarowno Diners jak i AmEx to dla mnie tylko egzotyka.

    Fajna mi egzotyka...

    <cite>
    W Polsce w chwili obecnej karty Diners Club są akceptowane w ponad 90 000
    punktów handlowo-usługowych, co stanowi blisko 75 % rynku, i we wszystkich
    bankomatach.
    Karty nasze akceptują następujące centra rozliczeniowe: PolCard SA, eService
    SA i CardPoint SA.
    </cite>

    Dopiero dzis dowiedzialem sie, ze takze CardPoint akceptuje DC :).

    MK