  • Data: 2011-04-01 14:56:06
    Temat: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: An <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odradzam z całych sił to gówno kokos.pl. Spółka Bluemedia mami na każdym
    kroku, kantuje i łamie prawo.

    - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa przez
    Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne zachowania w
    kwestii przetrzymywania płatności, itp;
    - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
    ogólniki;
    - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
    wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;

    Szlag mnie dzisiaj trafił, gdy zobaczyłem, że jeden PB, który spłacił z
    opóźnieniem pożyczkę zapłacił ok. 4 złotych odsetek karnych do podziału
    dla kilkudziesięciu pożyczkodawców za to operator (Bluemedia) dla siebie
    naliczył mu różnych gównianych opłat na ponad dzięsięc razy tyle.

    W skrócie: Ty naiwny pożyczkodawco ryzykuj kasę, oni będą na niej
    zarabiać na prowizjach i innych opłatach.

    Jeszcze jesteście mało wkurwieni? To wyobraźcie sobie, że te pajace z
    Bluemedia z waszych podatków dostali dofinansowanie na działalność
    lichwiarską - kaska.pl.

    Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
    patykiem.