    From: "Makaronik" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uslugi bankowe - ANKIETA - pomożcie!!
    Date: Sun, 11 Jun 2006 10:44:56 +0200

    Witam serdecznie,

    Bardzo prosze o pomoc...
    Pod adresem:

    http://student.agh.edu.pl/~pklusek/ankieta/USLUGI_BA
    NKOW_ANKIETA.doc

    znajdziecie ankiete dotyczaca uslug bankowych.

    Wyniki tej ankiety sa mi bardzo potrzebne, a nawet sa niezbedne do mojej
    pracy magisterskiej (w skrocie temat, to:Zarzadzanie jakoscia uslug w
    sektorze bankowym).

    Jest to o tyle istotne i pilne, ze jeden z bankow "obiecal" mi pewne
    materialy "wewnetrzne" po czym wycofal sie z tego i moja praca stanela w
    miejscu....Bronie sie juz niedlugo i mam kilka dni na oddanie pracy
    magisterskie, dlatego tez Wasza pomoc bedzie niezastapiona.

    Jesli mozecie - przeslijcie ankiete dalej - do waszych znajomych.
    W ankiecie znajdziecie adres mailowy, na ktory nalezy odeslac wypelniona
    ankiete.
    Ankieta wymaga tylko zaznaczenia odpowiednim kolorem wybranej odpowiedzi,
    wiec wypelnia sie ja szybko.

    Pomozcie!