  • 11. Data: 2003-11-21 18:05:57
    Temat: Re: Uslugi konsultingowe
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mnjiodek napisał:

    > nie wiedzisz że to spam

    A jak sadzisz?

    Bartol

  • 13. Data: 2003-11-21 18:58:37
    Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > A jak sadzisz?

    to spam
    subskrybuje np. pl.test i tam też było to samo

    eh..
    poza tym to czuc na odległośc

  • 12. Data: 2003-11-21 18:58:37
    Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl>

  • 14. Data: 2003-11-21 21:14:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > to spam
    > subskrybuje np. pl.test i tam też było to samo
    >
    > eh..
    > poza tym to czuc na odległośc

    Nie pytalem co sadzisz o wiadomosci, tylko co sadzisz o tym co ja sadze
    o tej wiadomosci. No pewnie, ze spam, ale ze spamera zawsze mozna sie
    posmiac. Szczegolnie z takiego desperata. Choc to raczej zalosne jest.

    Bartek

  • 16. Data: 2003-11-21 21:32:43
    Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl>

    > Nie pytalem co sadzisz o wiadomosci, tylko co sadzisz o tym co ja sadze
    > o tej wiadomosci.

    NTG pl.soc.psychologia czy jakoś tak
    btw skąd mam wiedziec co sobie myslisz

    > .......................No pewnie, ze spam, ale ze spamera zawsze mozna sie
    > posmiac. Szczegolnie z takiego desperata. Choc to raczej zalosne jest.

    spamer ma to w dupie
    poczytaj sobie pl.news.mordplik
    tam są czesto rotfle dot spameriady

    a spamerów tzreba tepic i nie odpowiadać na takie durnoty

    btw. aż jak mi sie nic nie chce dzis

  • 15. Data: 2003-11-21 21:32:43
    Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl>

  • 17. Data: 2003-11-22 02:12:33
    Od: "Marek Masztalerz" <m...@g...pl>

    Zazdrościć mogę jedynie wynagrodzenia - nauczycielom akademickim tak dobrze nie
    płacą.
    Tylko dlaczego płacić kilka tysięcy kretynowi?

    MM

  • 18. Data: 2003-11-24 21:13:49
    Od: "Adrian Oratowski" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Masztalerz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zazdrościć mogę jedynie wynagrodzenia - nauczycielom akademickim tak
    dobrze nie płacą.
    > Tylko dlaczego płacić kilka tysięcy kretynowi?

    Przecież to nie są organizacje charytatywne. Płacą - widać im się opłaca.

  • 19. Data: 2003-12-26 15:46:09
    Od: Kuba Docent Tabedzki <d...@n...pltest.org>

    On Fri, 21 Nov 2003 02:43:39 +0100, mnjiodek wrote:

    > pieprzony spamer

    mniót wracaj

    Pzodr
    Docent
    --
    "Jesteśmy zbyt biedni by kupować tanie rzeczy"

    Zdjęcie Docenta
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=39087