  • 11. Data: 2008-01-22 14:37:22
    Temat: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console11>
    powiedzial/a:

    > Już raczej nie można -- odpaliłem inny komputer i też nic.
    > Strona ładuje się bez końca. :)

    same here...

    walcze z tym od zeszlego tygodnia...

    po dzisiejszym telefonie dowiedzialem sie tyle, ze problem jest im
    znany, ze "strona laduje sie tylko do polowy" i ze cos z tym robia...
    pani twierdzila, ze wystepuje to tylko na kilku typach lacz
    internetowych (fakt, zalogowalem sie w pracy i nie bylo zadnych
    problemow); prawdopodobnie dzisiaj beda probowali znalezc przyczyne i
    usunac ja, a jesli im sie nie uda, to beda szukac takich ustawien IE na
    komputerach pechowcow, zeby sysytem sie wczytal...

    jesli nie uda im sie tego naprawic to likwiduje to konto i zmieniam bank
    :|

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 12. Data: 2008-01-22 17:34:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Caldrith" df9cpvqldqcl$....@4...net

    > walcze z tym od zeszlego tygodnia...

    Jakoś tak... To znaczy chyba własnie pod koniec tam tegotygodnia to zauważyłem.
    Próbowałem zalogować się i strona stała, więc popróbowałem FF i przeczytałem
    o ,,remoncie'', który miał trwać do końca niedzieli. Wróciłem do IE i już nie
    poszło w ogóle, czyli trafiłem akurat w ten moment, gdy nas odcinali, :) ale
    problem z połowicznym ładowaniem miał miejsce jeszcze przed sobotnim odcięciem.

    Być może to odcięcie miało związek z tym połowicznym ładowaniem.

    > po dzisiejszym telefonie dowiedzialem sie tyle, ze problem jest im
    > znany, ze "strona laduje sie tylko do polowy" i ze cos z tym robia...
    > pani twierdzila, ze wystepuje to tylko na kilku typach lacz

    To może spróbuję z innych łącz, choć nie wiem, czy mówimy o tym samym.
    400 metrów stąd mam innego dostawcę. Mogę spróbować.

    > internetowych (fakt, zalogowalem sie w pracy i nie bylo zadnych
    > problemow); prawdopodobnie dzisiaj beda probowali znalezc przyczyne
    > i usunac ja,

    Doniosę do Kościoła, to zamkną im ten bank -- usuwanie (tego,
    co ciąży ;) i zawadza) jest ponoć zabronione w tym kraju. ;)

    > a jesli im sie nie uda, to beda szukac takich ustawien IE na
    > komputerach pechowcow, zeby sysytem sie wczytal...

    Ja w swoich niczego nie zmieniłem, a problem pojawił się. :)

    > jesli nie uda im sie tego naprawic to likwiduje to konto i zmieniam bank
    > :|

    Ja na razie mam kłopot z palcem, więc problemy okołobankowe odkładam na tak zwany
    bok. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-22 21:18:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fn59h1$s13$...@i...gazeta.pl

    > To może spróbuję z innych łącz, choć nie wiem, czy mówimy o tym samym.
    > 400 metrów stąd mam innego dostawcę. Mogę spróbować.

    No i spróbowałem. :) Tutaj nie udało się nawiązać połączenia

    Firefox nie może nawiązać połączenia z serwerem www.polbank24.pl.

    * Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj
    ponownie za kilka minut.

    * Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie
    sieciowe.

    * Jeśli Twój komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy,
    sprawdź, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem

    no i 400 metrów stąd wszedłem bez trudu. :) Nie przelałem niczego, bo mi się nie
    chciało instalować certyfikatu, ale stronę odpaliła się do końca. :) 400 metrów
    stąd mam innego dostawcę i WXP z wszelkimi łatkami, choć i tutaj niewiele do pełni
    szczęścia (do wszystkich łat) brakuje. (za to brakuje miejsca na partycji systemowej)
    :)

    Na pewno żaden plik IE nie uległ tutaj popsuciu, bo mam na innym dysku (a wyłączyłem
    tamten dysk parę tygodni temu, zaś stosowną partycję ostatni raz miałem zamontowaną
    jeszcze wcześniej) lusterko i sprawdziłem bajt po bajcie (Totalnym Commanderem czy
    Kapitanem ;) -- już ;) nie pamiętam) WSZYSTKO. Oczywiście część plików uległa
    modyfikacjom, ale tylko ta część, która musiała, bo przeca część plików modyfikuje
    się stale. Z IE ***nic się nie zmutowało***, co mnie nawet zdziwiło. Doszedł tylko
    jeden plik, który wrzuciłem tam (do nowego podkatalogu) własnoręcznie. No i miałem
    też kopie całego WXP, w tym niemal dziewiczą (później chyba odpaliłem na niej Javkę)
    oraz cały (fizycznie -- nie softowy) komputer, którego nie używałem od wakacji. No
    i podstawiłem tam dysk z WXP (nie ruszałem tego dysku od wakacji i jest
    tam (do tego dodatkowego komputera) niemal dziewiczy WXP -- bez łat i bez dodatków)
    zainstalowałem (i sprawdziłem) Javkę i spróbowałem -- bez skutku. :)

    Korzystam tu z CATV, czyli z telewizji kablowej. No i do tej pory (do końca
    ubiegłego) tygodnia było OK. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-01-22 21:27:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 21:18, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Korzystam tu z CATV, czyli z telewizji kablowej. No i do tej pory (do końca
    > ubiegłego) tygodnia było OK. :)

    Porozmawiaj z operatorem - moze zablokowali jakies porty czy uslugi?

  • 15. Data: 2008-01-23 14:06:55
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

> [...]

    > chciało instalować certyfikatu, ale stronę odpaliła się do końca. :) 400 metrów
    [szast prast]

    winszuje cierpliwosci i hartu ducha, mnie by sie nie chcialo :]

    ja dostalem kolejnego maila od banku z lopatologicznie wytlumaczonym
    sposobem, co ma byc jak i gdzie skonfigurowane pod IE...
    dupa, jak bylo, tak jest...

    > Korzystam tu z CATV, czyli z telewizji kablowej. No i do tej pory (do końca
    > ubiegłego) tygodnia było OK. :)

    a ja z sieci osiedlowej firmy Hyperion (maja sieci osiedlowe w calej
    Polsce) i rowniez do zeszlego tygodnia bylo wszystko w porzadku...
    polbank cos napsocil!

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 16. Data: 2008-01-23 14:07:41
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a krzysztofsf <k...@w...pl> powiedzial/a:

    > Porozmawiaj z operatorem - moze zablokowali jakies porty czy uslugi?

    malo prawdopodobne aby problem wystapil rownoczesnie, w tej samej formie
    u uzytkownikow dwoch roznych dostawcow...

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 17. Data: 2008-01-23 14:11:37
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" d...@u...goo
    glegroups.com

    > Korzystam tu z CATV, czyli z telewizji kablowej. No i do tej pory (do końca
    > ubiegłego) tygodnia było OK. :)

    : Porozmawiaj z operatorem - moze zablokowali jakies porty czy uslugi?

    Porozmawiam. Wiszę im opłatę za poprzedni miesiąc, a ten też wkrótce się
    kończy. Zadzwonię (bo na m@ile nie odpowiadają) i powiem, że nie mogę im
    zapłacić, gdyż nie działa mi strona w Polbanku... Dodam, że jestem mocno
    zaniepokojony swoją niemożliwością zapłacenia im... ;)

    IMO chyba najlepiej dla mnie by było przelewać pieniądze z karty WBK na
    kartę citi i płacić powinności z karty citi...

    Miałbym w sumie z 70 dni bezodsetkowych, ale za przelew bym płacił 3 złote.
    Mógłbym rozsunąć okresy rozrachunkowe tak, aby mieć w sumie ponad 100 dni
    okresu bezodsetkowego. Z 2000 złotych miałbym w Polbanku:

    2000*5,632%*100/365=2000*5,632/365=30,8602739726027

    Innymi słowy miałbym dziesięciokrotną przebitkę. :) Zna ktoś lepsze interesy?
    Na pewno tak, ale ja dopiero raczkuję. :) Niestety od tego musiałbym zapłacić
    podatek dochodowy (?belkowy?) więc zostałoby mi tylko 25 złotych, no ale podatki
    trzeba płacić... Wczoraj w TV słuchałem, na co te podatki idą. :) Nie wiem,
    czy można wierzyć słowom, które tam padły, bo to była taka jakaś sala okrągła,
    niemal jak w cyrku... Kupa ludzi, ciągle ktoś z nich podchodził do mównicy
    i mówił... A raczej czytał...

    Trudno mi odmówić racji tym, którzy z podatków chcą utrzymywać kościoły/Kościoły,
    ale niech utrzymują wszystkie -- także ideologicznie nam wrogie, ;) jak buddyjskie.
    :)
    No i niech utrzymują jakoś rozsądnie, bo na razie naród biedny i pomiatany, że aż
    strach, a kościoły/Kościoły bogate, że też aż strach. :)

    IMO nie widzę nic złego w tym, aby na kościoły/Kościoły ludzie płacili dobrowolnie.
    Podobnie na radio (nie tylko radio Rydzyka, ale na każde) i telewizję (też nie tylko
    trwającą, ale na każdą). Wówczas być może ;) oficjalna liczba wiernych by spadła, :)
    podobnie jak i oficjalna liczba słuchaczy lub oficjalna liczba telewidzów, ale byłyby
    to liczby prawdziwsze, czyli bliższe liczbom prawdziwym, coby nie napisać
    rzeczywistym. :)

    No, a jeśli Bóg jest Prawdą... To duchowni powinni mocno zastanowić się
    nad tym, czy wolą Boga (prawdę) czy pieniądze. :)

    -=-

    Aby było jasne -- ja wolę tę sytuację, w której Polbank udostępni poprawnie
    funkcjonujący system, bo mnie te zyski z płacenia z karty na kartę ani trochę
    nie nęcą. Nie chcę płacić za utrzymywanie konta i za przelewy, bo IMO dobry
    bankier utrzymuje się z obrotu pieniędzmi i nie musi dorabiać prowizjami, ale
    z innej strony nie nęcą mnie tego rodzaju ,,operacje finansowe''. :)

    Za internet zalegam, bo kiedyś płaciłem zbyt szybko, co nie doczekało się
    uznania. :) Ogólnie uważam, że za wszystko należy płacić na czas, a raczej
    przed czasem, aby unikać niepotrzebnego zdenerwowania i nadmiarowego sprawdzania.

    BTW -- drogi mój internet (miesięcznie brutto 61 złotych plus 4 za
    utrzymania kabla TV, w którym mam kilka programów TV) ale nie marudzę. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 18. Data: 2008-01-23 15:10:12
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Caldrith" 1p7ad6a03qdv5$.1b5cow1oqxyzy$....@4...net

    > malo prawdopodobne aby problem wystapil rownoczesnie, w tej samej formie
    > u uzytkownikow dwoch roznych dostawcow...

    Tu mam CATV (telewizję kablową) i mam problem.
    400 metrów stąd mam innego dostawcę i problemu nie ma.

    Pewnie najlepiej by było przenieść komputer, aby wykluczyć całkowicie
    błąd ,,mojego'' oprogramowania, ale to nie wchodzi w rachubę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-01-23 15:28:03
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Caldrith" nomth9sx1l7f$.tazx8v01ylmp$....@4...net

    > winszuje cierpliwosci i hartu ducha, mnie by sie nie chcialo :]

    Mam na dodatek uszkodzony środkowy palec prawej ręki. :)

    > ja dostalem kolejnego maila od banku z lopatologicznie wytlumaczonym
    > sposobem, co ma byc jak i gdzie skonfigurowane pod IE...
    > dupa, jak bylo, tak jest...

    A mnie poradzono wyczyszczenie czegoś w IE. Na wszelki wypadek wyczyściłem
    wszystko, co się dało ;) wyczyścić. Oczywiście problem nie leży tutaj.

    > a ja z sieci osiedlowej firmy Hyperion (maja sieci osiedlowe w calej
    > Polsce) i rowniez do zeszlego tygodnia bylo wszystko w porzadku...
    > polbank cos napsocil!

    I ja obarczam winą Polbank. Co mi po systemie, który domaga się arcydoskonałych
    warunków do istnienia? To jak samochód na polskie drogi, ale z prześwitem 90 mm. ;)

    Fakt, że gdzieś działa poprawnie, niewiele mnie pociesza.

    -=-

    Na szczęcie moja wpłata z karty kredytowej WBK dotarła na czas do citi
    i karta kredytowa w citi została spłacona. Teraz żałuję, że nie przelałem
    więcej, bo bym z cicti poopłacał mieszkania, gazy itd... Razem mam do
    opłacenia teraz ponad 1600 złotych... W lutym dodatkowo do tego jeszcze
    za dwa mieszkania...

    W Polbanku pieniądze są, w kieszeni są, ale i co z tego?
    Wpłata w kasie w citi kosztuje 15 złotych. :)

    W WBK wpłacić można za free, ale przelew kosztuje 3 złote. :)

    -=-

    Życzę powrotu do normalności i dobrej obsługi w wielu (najlepiej we wszystkich)
    bankach. :)

    --

  • 20. Data: 2008-01-23 16:02:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 15:28, "Eneuel Leszek"

> [...]
    > Wpłata w kasie w citi kosztuje 15 złotych. :)
    >
    > W WBK wpłacić można za free, ale przelew kosztuje 3 złote. :)

    W BZWBK jest wyrazny zakaz splaty z KK innej karty - nie wiem, czy KK
    nie maja jakiejs specyficznej numeracji podpietych kont,
    umozliwiajacych ich wyodrebnienie.

    Zebys w przyszlosci nie narzekal na "niedobry WBK" w razie czego....