    From: "Adamek" <a...@r...mail.ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Utrata zaufania do BPH (długie).
    Date: Wed, 18 Feb 2004 15:32:09 +0100

    Witam Grupowiczów!

    Pogooglałem sobie w sprawie nurtujących mnie problemów i nie znalazłem wątku
    który by był choćby zbliżony do moich trosk. Oto treść problemów zgłoszonych
    przez internetowego Sezama, na które dotychczas nikt mi nie odpowiedział:

    PROBLEM I. Jakie jest zadłużenie na karcie kredytowej?
    28. I. 2004 r. wysłałem następujące zapytanie o treści: "Na zestawieniu
    transakcji karty kredytowej za bieżący okres figuruje zadłużenie 355,43 zł,
    zamiast 1062.64 zł. Dlaczego? Z poważaniem. Adamek"
    7. II. 2004 r. otrzymałem odpowiedź: "Szanowny Panie, Sytuacja taka wynika
    najprawdopodobniej z tego iż rozliczenia pozostałych transakcji które
    dokonał Pan za pomocą wspomnianej karty nie spłynęły jeszcze do systemu
    bankowego. Pragniemy poinformować Pana iż od momentu dokonania transakcji
    Kartą do momentu otrzymania rozliczenia w systemie bankowym mija zwykle
    kilka dni."
    Otrzymana odpowiedź jest kłamstwem! Na przykład 6. II. 2004 r. zadłużenie
    (potwierdzone na infolinii przez pracownika Oddziału Banku w X) wynosiło
    1357,00 złotych, a nie jak wynikało z danych na stronie internetowej
    475,50zł; kwota tylko jednej z transakcji wynosiła 465,00 zł! Według
    zsumowanych transakcji wykonanych kartą (wykazanych w Internecie) zadłużenie
    wynosiło 1135,70 zł. Wobec tego, nie wiem czemu służy wysyłanie ww.
    wyjaśnienia. Robieniu z klienta idioty?

    PROBLEM II. Dlaczego nie mogę aktywować kanału telefonicznego dla przelewów
    zdefiniowanych?
    20. I. 2004 r. podpisałem "Umowę o udostępnianie kanałów elektronicznych
    (...)" Pomimo podpisania umowy nie mogłem uaktywnić kanału telefonicznego
    dla zdefiniowanych przelewów.
    30. I. 2004 r. zadzwoniłem na Złotą Linię Banku i zgłosiłem ww. problem.
    Zgłoszenie zostało przyjęte i zostałem poinformowany, że 2-3. II. ktoś z
    administratorów wyjaśni powstały problem. Oczywiście nikt nie zadzwonił.
    Ponownie zadzwoniłem na Złotą Linię i przypomniałem o problemie. Bez
    rezultatu. 5. II. po raz kolejny zadzwoniłem na Złota Linię i poprosiłem o
    kontakt kierownika działu kontroli jakości. 6. II. otrzymałem informację że
    już wszystko jest w porządku. Niestety nie było, co od razu sprawdziłem w
    Oddziale Banku w X; żadnych zmian nie było i na ekranie była ciągle ta sama,
    niezmienna treść "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU"! Zadzwoniłem po raz
    kolejny na Złotą Linię i dowiedziałem się, że wszystko będzie jak należy
    następnego dnia, po przetworzeniu danych w systemie. Poproszono mnie
    również, abym o sprawie poinformował doradcę klienta. Dzisiaj, 8. II. 2004
    r. czytam: "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU" To już nie tylko jedno
    kłamstwo, ale stek kłamstw jakie usłyszałem w ciągu tygodnia!

    PROBLEM III. O możliwości rozwiązania problemu błędnych numerów telefonów w
    danych klienta na stronie internetowej jeszcze nic nie wiem, ale czekam na
    kolejne kłamstwa.

    NINIEJSZYM UTRACIŁEM ZAUFANIE DO INFORMACJI OTRZYMYWANYCH Z BANKU BPH PBK I
    POZOSTAWIAM WW. PROBLEMY W GESTII BANKU. Z poważaniem Adamek. KONIEC CYTATU.

    To się nazywa indywidualne podejście do klienta! Z mojego punktu widzenia,
    piękne reklamy o indywidualnym podejściu do klienta są cynicznym
    pustosłowiem. Poradźcie proszę, co zrobić aby wreszcie uzyskać
    satysfakcjonującą, rzeczową odpowiedź z BPH?

    Adamek