  • 11. Data: 2009-09-04 14:52:02
    Temat: Re: Uwaga P. Kuczyński
    Od: "p." <p...@i...pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b8b868e4-7b29-4ea8-a2a0-aa25728fa1e9@s39g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Na stooq.pl wczoraj i dziś po sesji w USA jest komentarz Piotra
    Kuczyńskiego:

    "Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
    początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
    dziwna sytuacja."

    Wie ktoś może co to za info ??

    Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza.
    Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja. Dlatego chciałbym
    wyraźnie powiedzieć, że osoba tam opisana to nie jestem ja. Proszę też
    Użytkowników serwisu o upowszechnianie podanej przeze mnie informacji. Będę
    bardzo wdzięczny.

    a tu link:

    http://www.inwestycje.pl/fuzje_przejecia/miedzynarod
    owy_koncern_ma_udzialy_w_warszawskim_przedsiebiorstw
    ie;67639;0.html

    pozdrawiam
    pawel

  • 12. Data: 2010-12-14 11:52:34
    Od: Seba_Fan <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-09-03 17:53, Dombrek pisze:

    > Szczerze wątpię, że w ogóle kiedyś grał. (pomijam losowy zakup pojedynczych
    > papierów).
    > To oczywiście żaden przytyk personalny do Pana Kuczyńskiego, bo tego oceniać
    > nie mogę skoro nie znam go osobiście.
    > Dombrek

    I Tak też często bywa, jak piszesz.

  • 13. Data: 2010-12-14 13:18:30
    Temat: Pan Piotr pewnie jest własnie w Tajlandii-tam ciepło?
    Od: k...@p...onet.pl

    albo juz w krainie Azteków. Ma kase to czyni z tego uzytek nim nadejdzie bessa.

    kroovka

    jesli ma "nasz portfel" w skladzie to do konca roku ma gwarantowane zyski :-)

    to mnie cieszy.
    Pozdrawiam Pana Piotra! Prosze wybaczyc ze po imieniu!