    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uważajcie, obserwują nas
    Date: Thu, 07 Jun 2012 10:54:29 +0200

    Jakiś czas temu dostałem wiadomość z forum mBąka. Pisała do mnie pani z
    pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider
    opinii w społeczności mbanku" i chcieliby mnie zaprosić do współpracy
    przy nowym projekcie - umówić się na spotkanie, za godziwe
    wynagrodzenie. Uśmiałem się niemożliwie, bo na tamtejszym forum jestem
    od kilku miesięcy i mam kilkadziesiąt postów. Nie ukrywam, że ostatnio
    moja aktywność była większa, ale chyba jeszcze nigdy nic pozytywnego na
    mBąk nie napisałem - pewnie spełniam kryteria rasowego trolla. Najlepsze
    było wynagrodzenie. Uważajcie - chcieli mi zaproponować analizę mojego
    wpływu na społeczność banku. Jako, że to trochę moja działka zawodowa to
    napisałem, że nie. Padła propozycja, że za rozmowę dostanę butelkę
    whisky. Uznałem, że za whisky mogę się sprzedać, ale wtedy okazało się,
    że klientowi zmieniły się założenia i ze spotkania nici... Mam już
    teorię spiskową - chcieli ode mnie wyciągnąć dane, żeby nie dać mi
    nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał
    coś takiego?