    From: "karlos" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uzasadnienie ponownego rozpatrzenia wniosku kredytowego??
    Date: Tue, 17 Feb 2009 19:17:57 +0100

    Witam Wszystkich!
    Czy orientuje się ktoś jak wygląda uzasadnienie wydane przez analityka
    bankowego do wniosku o kredyt?
    Dziś będąc w oddziale Polbanku otrzymałem uzasadnienie (podobno wydane przez
    analityka), że we wniosku brakuje 2 dokumentów i że nie posiadam zdolności
    kredytowej na wnioskowaną kwotę. Ale mimo to nie odrzucono tego wniosku i
    może wrócić do ponownego rozpatrzenia (dokumenty to tylko oświadczenia i nie
    maja wpływu na wzrost zdoloności kredytowej).
    Dziwi mnie fakt, że otrzymałem kartkę A4 z kawałkiem tekstu (wydruk z worda
    bez podpsiu, pieczątki), który posiadał pełno błędów i był jak gdyby pisany
    na szybko (dodam, że pracownik banku, który mi go dostarczył zniknął na
    zapleczu na ponad 10min:) ). Przy okazji podsunięto mi papierek/zobowiązanie
    do wpłat pensji na konto do obsługi kredytu (nie było o ty mwcześniej ani
    jednego zdania).
    I jeszcze jedna ciekawostka: analityk prosi, żebym ja (klient) podał na co
    przeznaczę POŻYCZKĘ HIPOTECZNĄ, o która się ubiegam, a która jest przecież
    na dowolny cel !! :]
    Dodam, że pracownik banku podczas pytań próbował mydlić mi oczy:]
    Czy bank próbuje zrobić mnie w konia?
    pozdrawiam i dzięki za jakieś info!