    From: "BM" <s...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [VB] potwierdzenie przelewu
    Date: Wed, 31 Mar 2004 15:23:55 +0200

    No tak... Najpierw pomyśl potem zrób.

    Przelałem pieniądze na studia, przyzwyczajony do mBanku chciałem sobie
    wydrukować potwierdzenie i... no właśnie. Można, nie można? Bedzie można po
    zrealizowaniu (przelew jest "w trakcie realizacji")?
    A jeśli nie - to ile się czeka na potwierdzenie listowne? Można je zamówić
    przez pocztę wewnętrzną czy trzeba dzwonić?

    pozdr.
    BM

    p.s. googlowałem...